ouder lid... toch maar voorstellen

Alexandre Redwood

Back in town
Hoi allemaal, was eigenlijk zo onbeleefd geweest mij nooit echt voor te stellen, ook was mijn oorspronkelijke naam, niet meer dan een verzinseltje, ik had namelijk nooit gedacht zo lang op dit forum rond te zwerven.
Maar goed zal mij ff voorstellen ;-) (en zal het ook proberen kort te houden :smeris: )

Ik ben dus Alexandre Redwood, (Alexandre omdat ik zo heet, iedereen zegt Alex of Lex, en Redwood... tja.. rood hout, berken hout, berken bos... bos bos... Berkenbosch, het is een longshot, maar toch ;) )
Mijn vorige naam was AGRESSOR overigens.... das wel makkelijk om te vermeldden!

Zit al zowaar mijn hele leven in de muziek.
Op zeer jonge leeftijd begonnen met de piano, het keyboardje kwam erna.. op mijn 11de begonnen met plaatjes draaien,
vlak daarna bij een drive-inn en een jeugdsoos.
Altijd muziekjes maken met fastracker en stuff... even later met alles wat ik verdiend had wat apparatuur gekocht.
909, 505, compressor, limiter, mixer, draaitafeltjes, Kawai synth, Farfisa Synth. nog wat spulletjes meer, en die zijn uiteindelijk omgekomen in een brand! :stupid
Al met al niets meer aan te doen.
Mijn dagelijkse werk bestaat zo'n beetje van het runnen van (inmiddels) 4 horecabedrijven, 2 cafe's, skihut, en een Discotheek, dus dat betekent dat ik elk weekend kan stappen en het mij geen cent kost :biertje:
Wat betreft het draaien, dat doe ik af en toe eens in mijn eigen zaken, en af en toe, vooral dan 's zomers reis ik nog al eens af naar spanje, om een beetje te mixen, dit overigens puur als hobby!

Sinds een dik half jaar nu, ben ik bezig mijn nieuwe studio in te richten, deze verandert momenteel ook nog steeds van setup, maar wat er nu inmiddels staat

Korg Karma, JP8000, Kawai SUPERBOARD, Roland MC909, Tascam DM-24, MAchinedrum, Mackie HR824, en natuurlijk een pc ;), De superboard zal weggaan, een esi firewire midi interface en een tc powercore firewire komen erbij, ook zoals een paar kleine synths dingetjes, en modules waar ik nog niet overuit ben!
(oh ja.... dit was het wel )

Hallo SYNTHFORUM, GEGROET!!!!

welkom !

horeca ppz zijn altijd welkom .. zeker op maandag !

maar eh muziekale voorkeuren ? toch geen skihut muziek ofwel ?

:engel:

Welkom! In de buurt van Groningen?mag ik vragen welke horeca gelegenheden,of heet je toevallig Sjoerd Kooistra.

(nee. heet geen Sjoerd. Heet Alex.... ik zit in Winschoten, DisoDance NIGHTFEVER)

En oh ja.. muzikale voorkeuren.. sjit vergeten ;)

Juist GEEEEN skihut muziek.. das niets voor mij!

Ik hou van GOEIE muziek, af en toe eens een r&b of top40 nummertje, soms een stukkie klassiek of wat 80s ofzo,
synth muziek a'la vangelis, jan hammer, harold faltermeyer, giorgio moroder en natuurlijk KRAFTWERK, gaat er altijd wel in.
Maar op de nr1 staat lekkere groovy house,
Carl Cox, Laurent Garnier, Carl Graig, Laurent Konrad.
Latin house, soms wat commerciele top40 house.
trance is ook goed. armin van buren styl, ron v/d beuken doet het ook goed!

En groovy en trance is dus ook wat ik produceer, ligt meer aan mijn stemming, draai mijn hand ook niet om voor wat rauwe hardhouse, of een keer een relaxt stukkie acid!
Neem ook wel eens wat op voor onbekende startende zangers, die een stukkie muziek bij hun text moeten hebben!

bomdia.gif

welkom :doei:

ben 22.. bedoel niet ouder als in leeftijd, maar ik ben niet nieuw hier... een "ouder lid" geen "nieuw lid" ach ja.... stomme groningse boer he ;)

grunninge rulles man :) wie weet komen er eens electronic live acts in caffee s

Origineel geplaatst door Bobby
nou je hebt ut alo wel ver geschopt dan! nice!

welkom Alexandre Redwood :mega:

zeker doet ie goed !

en dan ook nog carl craig noemen ... hehehe dan heb je al een wit voetje gehaald bij ondergetekende

ik heb het hier al weer helemaal gemaakt hoor ik wel ;)
Als iemand ooit in de buurt is, kom een biertje halen!

Welkom :peukie:

Heb je ook ergens wat muziek van jezelf online staan?

Welkom,
Ik wil wel een keer een biertje komen drinken , oh nee, toch iets uit de buurt. Dan maar zo: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:

Back