Lexicon MPX100 of 200 of Boss SE50/70?

ik had een behringer virtualizer pro,en dat was een erg complete fx bak,maar ik vond de kwaliteit erg ruk eigenlijk,en ik ben meestal te spreken over behringer....

heb hem dus verkocht en een mpx200 gekocht...superding!!! (zit ook compressie op trouwens)

behringer virtulizer zijn ruisbakken en geen cent waard

ik vind de alesis microverb ook wel te doen, als je op budget zit

ik heb een alesis microverb 3 voor 50 € op de kop getikt op ebay en die wordt wel nog veel gebruikt (wel voor live aplicaties), wel maar 18 bit, ma geen ruis en te doene sounds

de Alesis Akira (166 €) schijnt ook nog te doen te zijn

Digitech schijnt ook nog ook nog goed te zijn, maar ik heb er geen ervaring mee, net als yamaha rev 100

tc electronics m 300 is beestig, maar iets duurder, de lexicon mpx100 ken ik niet, ma als hij ook maar in de buurt vna mpx550 komt is hij wel goed

Origineel geplaatst door waxx
behringer virtulizer zijn ruisbakken en geen cent waard

Hij blink niet uit in stilte maar vind het wel meevallen.
Ik heb in het begin er ook op lopen vloeken.
Todat ik er achter kwam dat hij dat ruisniveau had omdat hij niet goed afsteld was de niveau's waren veel te laag.(lees handleiding)
Op zich zijn effecten goed en vooral zeer makkelijk te bedienden. Zeker voor de prijs.

Origineel geplaatst door lo-fi
De MPX100/110 is vooral goed in hele 'nette' effecten zoals mooie galm en chorus, plus wat leuke delays en 'n aardige flanger. Je kan patches opslaan, maar dat is nauwelijks de moeite aangezien je maar 2 parameters per effect hebt.

Via MIDI CC kun je overigens alle parameters wijzigen (op mijn MPX110 i.i.g.).
Zie pp. 5-10 en 5-11 in de manual. Tot 17 parameters op de Delay/Echo.
Zover ik weet onthoudt hij die ook in de user patches.

Louis

Back