nieuw

Gert

Ingeburgerd
Hallo mensen,

Ik kwam vanmiddag toevallig op dit forum doordat iemand (uit mijn eigen woonplaats - Wageningen) me erop wees. Heel goed! Ik heb gelijk de gelegenheid te baat genomen een advertentie te zetten, en het liep storm! Toffe lui hier.
Ik ben Gert, maak electronic, ambient, techno, dance en lounge. Ik heb een redelijk uitgebreide set-up - hoewel, binnenkort niet meer, want er is een flink deel verkocht. Ik maak namelijk steeds meer gebruik van computers, softsynths, etc. Alleen vreet dat CPU power, dus ik "moet" een nieuwe PC kopen.

Hoe dan ook, gegroet allemaal!

:)

Hee Gert, welkom op het forum.
De verkoop van je spullen gaat goed zo te zien.

Welkom op het forum vol producers, DJ's, synthfreaks, muziekverslaafden, percussie fetisjisten en ander gespuis ;)

Ik heb dit forum pas gisteren ontdekt, en ik moet toegeven dat ik het te gek vind!!!!
Lekker veel verkeer, veel mensen, voldoende ruimte om van alles te vragen en te zeggen. Top>:|

Ook welkom!

Waarom heb je destijds voor een Mackie 8 bus gekozen? Ik weet dat het een enorm goede tafel is maar hij is niet goedkoop...

Ik ben zo'n zeikerd die altijd het beste wil - en daar dan liever extra voor spaart en harder werkt.
Men wist mij van alle kanten te vertellen dat dit het beste was (duurzaamheid, onderdelen, enz.) Daarbij vond ik het geluid heel mooi, en met name de EQ's waren heel natuurlijk.

Origineel geplaatst door bambamstudio
dan ben je geen zeikerd, maar verstandig.....:)

he bambam heb je je geschoren?

Back