• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg M1R

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
heb een korg m1r die ik niet meer gebruik omdat ik de sounds allemaal stuk voor stuk in mijn N5EX heb zitten... wil hem graag ruilen tegen iets leuks :)

Mocht je wat hebben staan en wille ruilen roeptu maar... ben voor aardig wat in maar liefst rack spul want voor toetsen heb ik geen plaats meer... Effecten heb ik ook voorlopig niet nodig. Gebruik die toch software matig... Dus laat maar weten :)

foto's op aanvraag

Korg m1r

Korg m1r

Mijn Korg m1R staat in de verkoop... mail me of pb me maar je bod cq prijs.
Goede staat. Een knopje is alleen beetje gaar maar goed heb een nieuwe knop daarvoor. Alleen geen tijd gehad hem erin te zetten...

Verder gewoon errug als nieuw met goed werkend display. Bijna geen krassen oid erop. Gewoon goed. Met handleiding en voedingskabel.

foto's op aanvraag :) (nee 6 je krijgt hem niet weer...)

Ruilen of kope

Ruilen of kope

Tja ik kom toch weer niet van die M1R af. Naar verkeerde adres gestuurd etc dus heb em retour gekregen. Die gast kan de pot op heb nu geen tijd meer om naar het postkantoor te gaan aangezien ik 6 dagen per week werk op de tijden dat dat postkantoor open is dus enkel afhaal mogenlijk.

Heb dus weer die verrekte M1R staan. Leuk ding maar heb al die sounds nu al in me N5EX en vind het dus zonde ze dubbel te hebben... Je mag em kopen of ruilen tegen leuke dingen waar een Slipperman wat mee kan (nee geen analoge zooi dus ;) )

Dingen die ik wel zou willen:

+76 toetsen master klavier met half of heel gewogen toetsen. gebruik enkel toetsen dus knoppies enzo zijn niet nodig.
+JV1080 van roland
+Emu Esi 2000 of 4000
+Yamaha TX802
+Emu ultra proteus
+Wavestation SR
naja mocht je iets hebbe. Pb me maar :) enkel afhalen in roosendaal aangezien ik dus geen tijd meer heb helaas om naar het postkantoor te gaan (tja die mensen zijn vrijdag avond nie eens open... schandalig gewoon :( )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back