Als je simpel (lees: goedkoop) wil beginnen zou je Garageband kunnen proberen; dat zit in iLife en iLife kost geloof ik 50 euro. En anders heb je Logic express voor 325 euro bij www.mopro.nl.
Ik heb een paar dagen terug de demo van Tracktion gedownload en moet zeggen dat het principe van deze seq. me wel aanstaat. Zoals op de site al staat vermeld is de learning curve heel flauw (lees makkelijk) voor wat er allemaal in zit. Vergeet de hele opbouw zoals ie in logic of cubase is en ga lekker muziek maken, is de opzet van deze seq.
Een minpunt is (bij mij althans) dat bij elke handeling de timing even weg is terwijl m'n cpu activity metertje 0% aangeeft. Lijkt me wel op te lossen maar ik ben er nog niet achter hoe....
Pluspunt is ook dat je geen overlapping windows hebt wat natuurlijk ideaal is op je laptop of voor een klein scherm.
Heeft iemand anders ervaring met Traction www.rawmaterialsoftware.com ? laat uw stem gehoord worden!
Mij lijkt het wel een heel leuk alternatief voor alle dure pakketten zoals cubase en logic. De volledige versie van deze seq kost 80 dollar
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.