Ter kennisgeving

Gossen

Ingeburgerd
Hallo daar op dit mooie forum.

Ik ben Gossen Rijkeboer. Ik ben 24 jaar en woon in Meppel.

Een kleine introductie...

Dit vind ik lekkere muziek: Faithless, Prodigy, Spinvis (ken ik pas net, nu al favoriet :) )
Dit niet: Frans B.

Van kinds af aan hoorde ik al muziek. Dat vond ik geweldig. En na een paar jaar werd ik 14 en toen zag (en hoorde) ik een Amiga 500. Met dat tracker proggie uhm,... Protracker???

Dat was gaaf :) )

Nu ben ik nog steeds een "tracker" of hoe dat ook mag heten. Ik gebruik inmiddels Renoise. Maar door een vriend ben ik in aanraking gekomen met Cubase SX. Dat is ff andere koek. Wel lekkere koek.

En daardoor ben ik hier terecht gekomen. En het leek me wel zo netjes om me ff voor te stellen.

Dus bij deze.

Hallo.

GreetZ Gossen

W-E-L-K-O-M !!
franquinbwkleur200.gif

HoiHoi en welkom!
Laat hier eens een lekker Tracker Trakkie horen AUB:halleluja

welkom op dit schitterende forum!!! :doei:

Welkom !

Ik heb spinvis de laatste paar weken ook "kapot" geluisterd, erg lekker geproduceerd he ?!
Al die vocoder grapjes enzo...

Pro Tracker ? Dat was toch FastTracker ? Ofzo...

Ra

Kwelkrom :mega:
hehe Spinvis... daar noem je wat op zeg "pa pa paaaa pa pa paaaa paaaaaaaa paaaaaaaa pa pa paaaaaaa" hehe :D

Origineel geplaatst door Mhika Ra
Pro Tracker ? Dat was toch FastTracker ? Ofzo...
neen... dat was idd Pro Tracker (godfather of all trackers)... Fast Tracker is van het P.C. tijdperk...

JAAAA! Protracker! Daar ben ik ook ooit mee begonnen op de Amiga. Later kwam daar octatracker voor in de plaats, zodat je 8 kanalen polyfoon had, maar de geluidskwaliteit ging meteen een factoor 4 omlaag:D
Dat waren nog eens tijden he?

WELKOM in ieder geval :okdan:

Dankbetuiging

Dankbetuiging

Nou nou. Poehee. Wat een welkom :)

Nee echt, het doet een mens goed om zo ontvangen te worden. Wauw. Het is echt een mooi forum ;)

Zal ik deze ego trip wild verstoren, en een nummer online zetten? Is wel een goede reality check.

Nou goed. Als er een komt, dan in "Tracks" toch?

Harstikke tnx anywayz.

GreetZ Gossen

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Later kwam daar octatracker voor in de plaats,
erm... Octamed bedoel je... enne voor mij kwam ie echt niet in de plaats van Pro Tracker ;)

@Gossen: rijkeboeren kunnen we wel gebruiken binnen het forum... lekker nuchter en toch centen :D

Back