Hallo daar op dit mooie forum.
Ik ben Gossen Rijkeboer. Ik ben 24 jaar en woon in Meppel.
Een kleine introductie...
Dit vind ik lekkere muziek: Faithless, Prodigy, Spinvis (ken ik pas net, nu al favoriet
)
Dit niet: Frans B.
Van kinds af aan hoorde ik al muziek. Dat vond ik geweldig. En na een paar jaar werd ik 14 en toen zag (en hoorde) ik een Amiga 500. Met dat tracker proggie uhm,... Protracker???
Dat was gaaf
)
Nu ben ik nog steeds een "tracker" of hoe dat ook mag heten. Ik gebruik inmiddels Renoise. Maar door een vriend ben ik in aanraking gekomen met Cubase SX. Dat is ff andere koek. Wel lekkere koek.
En daardoor ben ik hier terecht gekomen. En het leek me wel zo netjes om me ff voor te stellen.
Dus bij deze.
Hallo.
GreetZ Gossen
Ik ben Gossen Rijkeboer. Ik ben 24 jaar en woon in Meppel.
Een kleine introductie...
Dit vind ik lekkere muziek: Faithless, Prodigy, Spinvis (ken ik pas net, nu al favoriet
)Dit niet: Frans B.
Van kinds af aan hoorde ik al muziek. Dat vond ik geweldig. En na een paar jaar werd ik 14 en toen zag (en hoorde) ik een Amiga 500. Met dat tracker proggie uhm,... Protracker???
Dat was gaaf
)Nu ben ik nog steeds een "tracker" of hoe dat ook mag heten. Ik gebruik inmiddels Renoise. Maar door een vriend ben ik in aanraking gekomen met Cubase SX. Dat is ff andere koek. Wel lekkere koek.
En daardoor ben ik hier terecht gekomen. En het leek me wel zo netjes om me ff voor te stellen.
Dus bij deze.
Hallo.
GreetZ Gossen
WELKOM

Welkom welkom!!!