• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

akai asq10 sequenser (gelijk aan mpc60 sequenser)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

jlandman

Ingeburgerd
Wegens inkrimping heb ik toch besloten mijn huidige asq10 te verkopen. Tja, de kenner weet genoeg (topsequencer, 100% gelijk aan de mpc60 zonder sampling en pads, dus ook van roger linn).

De staat is prima (geen krassen!). Wel is het scherm iets minder licht dan een paar jaar geleden; hier heb ik zelf echter geen enkele last van omdat ik goede verlichting heb. Ik schat dat de koper over een paar jaar even een nieuw el folie ad 30 euro moet kopen. Stroomkabel zit erbij, alsook de manual van de mpc60.

Prijs: rond 350 euro. Ik ben niet geinteresseerd in ruil, behalve tegen een virus met bijbetaling door mij natuurlijk of tegen een evolver.

Schop! Laatste prijs: 275 euro (anders hou ik 'm zelf), of ook ruil tegen een emu command station met bijbetaling door mij.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back