• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Zaor Miza 88 XL (niet het flexmodel)

Prijs
600 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Fred B.

Working class hero
Te koop, erg fijn en stevig Zaor Miza 88 XL (niet het flexmodel) studiodesk. Heeft ruimte voor 12 HE aan rackapparatuur en een uitschuiflade waarin makkelijk een keyboard of synth met 88 toetsen past. Afmetingen zijn 1015 mm (hoog) x 1560 mm (diepte) x 986 mm (diep met lade ingeschoven - met lade uitgeschoven om en nabij de 1400 mm diep). Ik heb een schematische tekening bijgevoegd voor de verhoudingen. Heeft een kabelgoot zodat je je audio- en stroomkabels mooi uit het zicht kan houden.

Ik verkoop dit omdat ik steeds meer van mijn hardware muziekapparatuur wegdoe en dit bureau nu een beetje overkill is.

De conditie is goed. Geen krassen of iets dergelijks. Slechts één keer in elkaar gezet en eveneens één keer uit elkaar gehaald. Is ivm verbouwing al gedemonteerd en veilig in bubbelfolie gewikkeld. Komt natuurlijk met montagehandleiding en alle bijbehorende schroeven e.d.

Kleine twee jaar terug voor meer dan 1000 euro bij Thomann gekocht. Wil er 600 euro voor hebben.

Komt logischerwijs zonder de apparatuur die op de foto staat. Heb nog wel enkele rack afdekplaten en rackbrushes die tegen kleine meerprijs mee mogen.

Wegens gewicht en formaat enkel afhalen.

Attachments

• IMG_20210108_213625.jpg
    IMG_20210108_213625.jpg
    143,6 KB · Bekeken: 741
  • IMG_20210108_233357.jpg
    IMG_20210108_233357.jpg
    143,9 KB · Bekeken: 391
Back