Dj en Producer

djmicha

Nieuwkomer
Zkt een Dj en/of Producer die muziek kan maken, o.a. club/trance/hardhouse... Ik zelf heb een AMD Athlon X +1700
Clavia Nord Rack 2, met een Korg Triton synthesizer

Verder ben ik nog bezig met Cubase/Logic audio 5.01
tjaaaa dat gaat erg moeizaam....dus ik zkt ook iemand die mij dat gaat leren....dussss wie interesse heeft bel of email mij ff

Ik woon zelf in Hoorn (N-H)

interesse.....mail me dan ff

Dat is leuk ik woon in Grootebroek. Da's lekker dichtbij.

Welkom op t forum.

En nee ik ga je geen cubase of logic leren. Daar heb je boeken voor.

ja, wij zijn erg behulpzaam hier op het forum.....en voordat iedereen dit verkeerd begrijpt...dit is een grapje!

Welkom....ik ben vandaag in een pestbui woehahahahaha

nee idd....maar DJ/producers genoeg hier

dus t is wat langzamer als in real life maar al je vragen kun je wel kwijt hier

Origineel geplaatst door bob303vs909
ja, wij zijn erg behulpzaam hier op het forum.....en voordat iedereen dit verkeerd begrijpt...dit is een grapje!

????????????????????????????????????????????

Ik ben kok en koekenbakker...dus als je recepten wilt uitwisselen.....ook kom ik graag met mijn veldkuken voorrijden...

sorry jongens, het is erg saai op m'n werk vandaag...

bambam >> Ik lig anders dubbel

Maar hij is een beetje ad hom. Foei!

Emm tja Cubase is niet zo heel moeilijk ook zonder boek lijkt me. Heb je specifieke problemen?

WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAWHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

Ik woon zelf in Hoorn :)

Origineel geplaatst door bob303vs909

:stupid

Back