[TRANCE] voor de verveling!!!

tim

Ouwe rot
Zo heb weer eens een 'trance trackje gemaakt! Hij duurt wel een beetje lang dus als je niks te doen
hebt.... Vind het zelf wel een leuk nummer heb alleen nog niks aan de mix gedaan! Veel luister plezier!!

Lenght: 11:21
BPM: 135

Heb het volgende gebruikt! (meer heb ik ook niet)

Beats: S3000xl
String: A-Station
Bass: Virus A
Melodie: Virus A + S3000xl

http://home.planet.nl/~aroosen/Nimbus.mp3

:)

Klinkt alsof dit bedoeld is om juist extra meer verveling op te wekken. ;)

Vervelend genoeg (woeha!) kan ik hem hier niet speulen. Maar zal ff luisteren vanavond of zo.

:biertje:

de d/l snelheid is iig al erg goed... nu de trak nog...

ff luister doen...

k'vinnut een beetje een game-tune maar net niet helemaal... sommige sounds klinken echt wrang/vals...
op 0:28 klinkt dat snare patroontje ook niet echt gaaf... weinig variatie over een lengte van 11+ minuten... te lang dus...

tot zover 6...

Origineel geplaatst door 6 trak
de d/l snelheid is iig al erg goed... nu de trak nog...

ff luister doen...

k'vinnut een beetje een game-tune maar net niet helemaal... sommige sounds klinken echt wrang/vals...
op 0:28 klinkt dat snare patroontje ook niet echt gaaf... weinig variatie over een lengte van 11+ minuten... te lang dus...

tot zover 6...

mmm valse sounds heb ik niet echt kunnen ontdekken kan wel aan mij liggen dat ik het al gewend ben maar hoor niet echt iets dat eruit springt! en er mag idd wel wat meer variatie in t's maar een ruwe 'mix' in de hoop dat ik hem ooit af maak!

Ik vind dit al meer trance klinken dan wat tegenwoordig trance genoemd wordt.
Maar inderdaad over 11 minuutjes gebeurt dr nog iets te weinig.
Het gevoel is wel okay :D het doet me denken aan mid jaren 90 muziek, vooral wat uit engeland kwam.

-C-

Ha,

Inderdaad wrange geluiden. En af en toe wat timing probleempjes.
En trance zonder galm? Dat is volgens mij net zoiets als veilige sex met autogordels. ;)

Maar zonder dollen. De arrangementen zijn wel tranzig. En als je het inkort en wat meer structuur in brengt denk ik dat je dat meer bevalt. En natuurlijk die drive die ervoor zorgt dat je moet dansen komt er pas later in.

jammer dat de sounds niet echt warm klinken in het intro...het intro zet de sfeer!

tis niet helemaal wat ik bij trance verwacht....

basis is wel okee trouwens.

Origineel geplaatst door fuse
Ha,

Inderdaad wrange geluiden. En af en toe wat timing probleempjes.
En trance zonder galm? Dat is volgens mij net zoiets als veilige sex met autogordels. ;)

Maar zonder dollen. De arrangementen zijn wel tranzig. En als je het inkort en wat meer structuur in brengt denk ik dat je dat meer bevalt. En natuurlijk die drive die ervoor zorgt dat je moet dansen komt er pas later in.

Die galm dat is idd nog een probeleem meer een probleem van mijn bank rekening dan van mij persoonlijk ;)
zal de trak nog eens een keertje gaan bekijken en inkorten mischien word het dan nog wat!! thanks voor de feedback :biertje:

Origineel geplaatst door tim
Die galm dat is idd nog een probeleem meer een probleem van mijn bank rekening dan van mij persoonlijk ;)
zal de trak nog eens een keertje gaan bekijken en inkorten mischien word het dan nog wat!! thanks voor de feedback :biertje:

Verkoop je tr707 en koop een midiverb of tc electronics! of evt een plug-in gratis en voor niets.

Back