Ik heb nog een berg gare FTII samples liggen die ik af en toe nog wel eens zou willen gebruiken, hoe zorg ik er voor dat ik snel honderden .xi files omzet naar .wav files?
Nou, dat is zo makkelijk nog niet.
Ik heb er vroeger ook weleens naar gezocht, maar kon alleen maar tools vinden waarmee je wav en mp3 om kon zetten naar xi, maar het moet juist andersom!
Heb er nu niet echt interesse meer in om die samples van toen te gebruiken in producties van nu, maar dat heeft meer te maken met de kwaliteit van de nummers die ik toen maakte
Die was daar errug goed in, maar de trial zelf valt je lastig "if you are converting more than x files, please consider registering!"... de volledige doet dat niet. Al is dat ding wel goed in het gewoon opslokken van .xm en .mod files en het extraheren van samples.
met cooledit kan je batch-converteren. je zou kunnen proberen ze als raw samples in te laden, moet je even experimenteren met signed / unsigned, 8 / 16 bits enzo. mocht dat werken dan kan je de hele zooi in 1 klap omzetten.
Die was daar errug goed in, maar de trial zelf valt je lastig "if you are converting more than x files, please consider registering!"... de volledige doet dat niet. Al is dat ding wel goed in het gewoon opslokken van .xm en .mod files en het extraheren van samples.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.