quasimidi 309 de sounds de looks en het nut

SpaceAgent202

Sinds 2001
hallo goedenavond en dat soort dingen.

ik liep op het internet tegen een quasimidi 309 rave-o-lution op.
kan iemand me wat vertellen over de wel of geen toegevoegde waarde van dit apparaatje??

mvg. roelant

Re: quasimidi 309 de sounds de looks en het nut

Origineel geplaatst door Roel
ik liep op het internet tegen een quasimidi 309 rave-o-lution op.

Da's niet zo gek als je overal advertenties plaatst met "gevraagd Rave-o-lution 309" ;)

dat klopt

dat klopt

jah dat is ook zow

want ken even niet zo heel veel van die mensen die zo'n ding hebben en ik wil even heel graag weten over het hoe en waarom va nhet beestje.

geen betere manier dan het voorlopig zo aanpaken dan ik heb gedaan.

overal is trouwens 2x vragen :)

Ik heb geen ervaring met de machine, maar ik heb het idee dat de sounds al verouderd waren toen ie uitkwam...

http://www.sospubs.co.uk/sos/1997_articles/may97/quasimidirevol.html (positief verhaal)

Maar waarom weer een soort groovebox? Eerst zit je te twijfelen of je je RM1x weg moet doen en nu wil je weer een rave-o-lution kopen.:confused:

Dan zou ik lekker voor de Polymorph gaan. Oh, ik zie wel dat Jarre er 1 heeft ;)

:)

goed goed i know i know

ben altijd meteen niieuwsgierig wanneer ik iets nieuws zie en ook nog eens altijd in voor iets nieuws..
vandaar even mijn rondkijk gedrag( zit ik nou verontschuldigingen te maken?)

de 309 heeft wel een lekker aanzien op zich.... :)

even off-topic:
heb mijn rm1x maar te koop gezet en we zien wel of iemand er nog iets leuks voor wil geven...
ben gewoon zwaar uitgekeken op mijn huidige setupje en ben druk aan het brainstormen over een paar passende aanvullingen.
de an1x is overigens de oorzaak geweest va nmijn vernieuwende gedrag. ik wil mijn romplers er gewoon uithebben omdat ik de smaak van analog modeling te pakken heb.... :) is dat fout?

voorlopig lijkt een micro q de beste eerste optie