[mp3] Niel 100% live + midi op D.O.T.F.

Origineel geplaatst door Niel
Kiwi ! van die echte .. eh .. vitaminebommetjes :engel:

Ik dacht al, die glanzende gezonde vitale huid, het zal toch geen Oil of Olaz zijn he.......wel grappig dat de 707 nog in actie komt.

Origineel geplaatst door Niel
Optreden was in Hardbeat café rotterdam aan de haringvliet.

O dat was in de buurt dan... Ik ben er nog nooit geweest, moet toch binnenkort eens gaan kijken.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik dacht al, die glanzende gezonde vitale huid, het zal toch geen Oil of Olaz zijn he.......wel grappig dat de 707 nog in actie komt.

Whehehehe 8o)

Origineel geplaatst door bikkel

Ik gebruik de Korg 707 al een paar jaar als masterkeyboard in m'n studio, ideaal maatje, handige wheels en perfecte feel aan de toetsen (velocity + aftertouch). Jammer dat ik z'n geluid heb opgefokt tijdens het offline battery switchen, had er anders nog een dikke fm synth bijgehad ook .....

niel,
hoe ist eigelijk nog met kristof?
de tijd dat hij jullie plaatjes speelde op ravezone lijkt al zo lang geleden ...
ik herinner mij nog iets als "i'm trying to get a sleep"
hmmm
=)

Origineel geplaatst door gill
niel,
hoe ist eigelijk nog met kristof?
de tijd dat hij jullie plaatjes speelde op ravezone lijkt al zo lang geleden ...
ik herinner mij nog iets als "i'm trying to get a sleep"
hmmm
=)

Hehe, met kristof ben ik net bezig om een nieuwe plaat af te ronden, waarschijnlijk voor midtown.
Na "would you stop" waar jij t over hebt, hebben we alweer 3 andere platen samen gemaakt hehe .....
check m'n site ! Ook voor updates over het komende project.

Back