Origineel geplaatst door Chinetti
Sorry, maar de Penopauze bestaat niet, zelfs niet in de boekjes van Freud, die verder toch een hele hoop dogmatische feiten uit z'n duim heeft gezogen.
Ja en het begint met ontkenning, geloof ik.
Hoe oud ben je ook alweer Chinetti?
DAMN als je gelijk hebt, dan heb ik voor niets op school gezeten. dan zoog mijn leraar het uit zijn duim.
Ken je die oudere mannen niet? Die na een scheiding een veel jongere vrouw willen. Dat is voor hen een soort van zich weer jong kunnen voelen. De term "peno pauze" bestaat wel degelijk in de psychologie, maar dat zal niet van Freud zijn.
Toets de term in op GOOGLE en u vindt bijv. dit
Want het moge geen geheim zijn dat grote Mercedessen, Jaguars, Daimlers en BMW’s eigenlijk alleen gekocht worden door mannen, die daar rond hun vijftigste genoeg geld voor hebben. De leeftijd van de peno-pauze en midlife-crisis, juist de leeftijd dat het tussen de benen wat minder steigert en de man behoefte heeft om zijn potentie en libido in iets concreets uit te drukken als er maar bitter weinig kerfjes in de bedrand meer bij komen.
Of dit ook voor synths geldt (bijv. 10 prophets 5) en een vette dikke studio, moeten we maar aan Mokkelske vragen. "Zou ze daar wel uberhaupt voor vallen". "We kunnen het haar natuurlijk vragen?"
Ik vond die opmerking van Leo wel leuk. Spelen met synths op een hobbykamer. Is ook een eenzaam beroep, maar wel een leuke. We verlangen ergens allemaal naar wat liefde. Wanneer je iemand denkt te treffen die interesse heeft in je hobby. Dan wordt het nog tien keer leuker (soort van bandgevoel, want dat hebben de meeste elektronica muzikanten niet. Die zijn meer op zichzelf)
De grootste hits zijn trouwens geschreven "na liefdesverdriet". En wanneer je niet aan de vrouw bent, dan heb je meer tijd voor je hobby, dus grotere kans van slagen.
Muziek is trouwens "gevoel", dus eigenlijk is dit wel een tof Topic. Het zijn "echte muzikanten" op dit forum. We tonen hier gewoon ons gevoel. Kijk en dat willen vrouwen zien! "Mannen die gevoel tonen en niet alleen over synths kunnen ouwehoeren"