wie overtuigt mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door gemmetje
deze post maakt zeker kans op de titel van meest zinloze post van 2004 ;)

hij is nu nog zinlozer geworden...

Origineel geplaatst door chrizz
Hey de treadstarter is een vrouw! cool!

*chrizz komt ook weer eens ergens achter

Nou dan Welkom! en als je in de buurt bent kom gerust langs :D

hallum city? waar ligt dat ergens?, owwwwww haarlem

I went up to this girl
she said "Hi, my name Sheena"
I thought she'd be good to go with a little funk cold medina,
she said "I'd like a drink", I said "ok, I'll go get it"
and then a couple of sips, she cold licked her lips and I knew that she was
with it
so I took her to my crib
and everything went well as planned
but when she got undressed it was big old mess
Sheena was a man

Ik hoop voor je dat het niet deze classic Tone Loc story is... :D

Origineel geplaatst door 6 trak
I went up to this girl
she said "Hi, my name Sheena"
I thought she'd be good to go with a little funk cold medina,
she said "I'd like a drink", I said "ok, I'll go get it"
and then a couple of sips, she cold licked her lips and I knew that she was
with it
so I took her to my crib
and everything went well as planned
but when she got undressed it was big old mess
Sheena was a man

Ik hoop voor je dat het niet deze classic Tone Loc story is... :D

:D dat hoop ik ook niet

Holly came from Miami F.L.A.
hitch-hiked her way across the U.S.A.

Plucked her eyebrows on the way
shaved her leg and then he was a she
She says, hey babe, take a walk on the wild side
said, hey honey, take a walk on the wild side

Re: mmm....

Re: mmm....

Origineel geplaatst door mokkeltsie
is toch altijd wel een 'kloof' tussen de 'met de hand' muziek makers en de mensen die het met computers doen en co...ik hoor heel vaak 'vieze kutherrie' vanaf beide kanten.

Vandaar...

Hmm ik begin me toch aangesproken te voelen geloof ik.
Sorry maar bij synths en modules etc wordt niet altijd alles via de computer geprogrammeerd.
Bij mij in ieder geval niet. Ik speel alles live in zowel drums als keyboards.
En dat geld denk ik voor wel meer mensen hier.
Het enige waar ik mijn computer eigenlijk voor gebruik is het opnemen.
Misschienn niet opgevallen maar er zijn al sinds de jaren 70 bands die synthesizers gebruiken hoor.
En die mensen spelen gewoon live.

Origineel geplaatst door Kinks
Well I left home just a week before
And I’d never ever kissed a woman before
But Lola smiled and took me by the hand
And said dear boy I’m gonna make you a man

Well I’m not the world’s most masculine man
But I know what I am and I’m glad I’m a man
And so is Lola
La-la-la-la Lola la-la-la-la Lola
Lola la-la-la-la Lola la-la-la-la Lola

Het is duidelijk te merken dat de komst van een "FRAUWWW" de synth-gemeenschap niet onberoerd laat.

en nou kappen met geniale songs op laten borrelen

:D

Re: Re: mmm....

Re: Re: mmm....

Origineel geplaatst door Exzit
Hmm ik begin me toch aangesproken te voelen geloof ik.
Sorry maar bij synths en modules etc wordt niet altijd alles via de computer geprogrammeerd.
Bij mij in ieder geval niet. Ik speel alles live in zowel drums als keyboards.
En dat geld denk ik voor wel meer mensen hier.
Het enige waar ik mijn computer eigenlijk voor gebruik is het opnemen.
Misschienn niet opgevallen maar er zijn al sinds de jaren 70 bands die synthesizers gebruiken hoor.
En die mensen spelen gewoon live.
Ik gebruik ook geen computer. Een computer is internet! :) MIDI is eigenlijk al te veel!

haai

haai

Hee mensjes,

Now now...als ik jullie nu allemaal in het echt had gezien dan was ik denk ik dood geweest ofzo? mmm...heel aardig dat een paar van jullie niet de moeite hebben genomen mijn verdere verhaaltjes te lezen..mmm...maar goed...doen we het nog us een keertje:

Ik ben op deze site terechgekomen via een vriend van me. Hij zei: leuk, moet je doen, kijken wat ze zeggen als je ze een vraag stelt waar ze pissed om kunnen worden.
En kijkt: DAAR zijn jullie in getrapt! Sommigen dan :) Ik bedoelde het niet slecht, of slet...zoals ik wel heb gelezen. Leuk, leuk, dank u dank u....maar goed: eigen schuld ey...:D

Anyhow..ik maak zelf al heel lang muziek. Ik speel basgitaar, ik zing heel veel, en ik speel gitaar en piano. Ik schrijf mijn eigen muziek en teksten, en dat deed ik van mijn 11e tot 15e voor mijn vroegere bandje 'unearthly'. Daar heb ik veel optredens mee gehad, erg leuk, en ook een ceedee mee opgenomen toen ik 14 was, ook kool.
Daarna heb ik het nog wel geprobeerd met een nieuw bandje, maar dat klikte niet echt. Jammer genoeg wel, want ik mis het spelen met elkaar heeeel erg. Maar ik ga straks in Groningen wonen dus ik hoop dat ik daar weer iets vets vind.

Ik luister best wel veel naar electronische muziek, ben gek op drum 'n bass en als ik uit ga dan vind ik die heerlijke vette beats super! Ik maak al lang muziek en ben het er mee eens dat de stijl niet veel uit maakt, maar vooral de sfeer en het gevoel. En dat kan TUURLIJK ook in 'electronische' (wordt zow een beetje een rotwoord...) muziek!

Maar bedankt voor jullie uitleg en alles, kool dat een paar van jullie ECHT antwoord hebben gegeven. Dat was dus de bedoeling. En euhm...ga nu eten, dus tot lator!

groetjes, marike

Je zou je net een stuk opgenaaid wild voelen. :confused:

Groningen? Dan mis je al het dnb geweld in de randstad meis...in Rotterdam en Utrecht is elke week wel iets dnb'erigs te doen :dj:

Maar ja...mischien in groningen ook wel...

Laatst gewijzigd:
Hij zei: leuk, moet je doen, kijken wat ze zeggen als je ze een vraag stelt waar ze pissed om kunnen worden.

We proberen hier een sfeer te creëren waarbij we elkaar vriendelijk helpen door antwoorden te geven op serieus bedoelde vragen. De door jou en je vriend gekozen insteek om mensen pissig te maken vind ik op zijn zachts gezegd erg onvriendelijk.

dankjwel

welkom op het synthforum

Algehele conclusie na 2 dagen post in je mailbox te ontvangen.

1. Mannen zijn jagers
2. Vrouwen zijn meer geemancipeerd dan ze beseffen, oftwel ze hebben het voor het zeggen. De mannen volgen toch wel
3. Friesland/Groningen staat op de kaart
4. Sommige mensen oordelen snel
5. Dit is de meest onzinnige Thread ooit, maar het houdt de gemoederen al 2 dagen bezig

En last but no least
6. Electronica is ook muziek

Heb je nog aanvullingen, schrijf ze maar op

Laatst gewijzigd:
3. Mannen doen alles voor het meissie en stappen nu allemaal over op DnB

/me voelt zich niet aangesproken :)

Met je overige punten ben ik het wel eens opzich.

kee

kee

'kijken wat ze zeggen op een vraag waar ze pissed van KUNNEN worden'

kijken of dat ook echt gebeurd
niet verkeerd bedoeld
niet om mensen te fucken

ik ben wel aardig, maar ik wilde er zo achterkomen of mensen er pissig om zouden worden als ik zo'n vraag zou stellen. en kijkt: jep!

in groningen heb je elke maand een drum 'n bass party in de Simplon, koole tent is dat. En euhm...zelfs vanaf l'warden en groningen rijden er treinen :) Dus als het daar in Rotterdam of Utrecht echt heel kool is...neem me mar us mee!

En Catalunya: mooie lijst zo ja...ik heb er nog eentje:

8. alle muzikanten, wat voor stijl dan ook, hebben eigenlijk toch wel dezelfde insteek waarom ze muziek maken

Groetjes, Marike

Re: kee

een drum 'n bass party in de Simplon, koole tent is dat. En euhm...zelfs vanaf l'warden en groningen rijden er treinen :) Dus als het daar in Rotterdam of Utrecht echt heel kool is...neem me mar us mee!

Groetjes, Marike

Kijk je nooit jeugdjournaal, het is gevaarlijk om met mensen via internet af te spreken.}:|

8. alle muzikanten, wat voor stijl dan ook, hebben eigenlijk toch wel dezelfde insteek waarom ze muziek maken

:dubbel:

Na 2 dagen gelachen te hebben om het geschiet met hormonen zijn dit imo de meest wijze woorden die in deze hele
thread staan !

als dit nou door meer mensen begrepen zou worden, zou dit volgens mij nog wel es de meest nuttige thread van
2004 kunnen worden. ;)

pu·be·ren (onov.ww.)
1 in de puberteit verkeren en het daarvoor kenmerkend gedrag vertonen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back