CEM festival zaterdag 13 maart

was de moeite waard ?
je-maakt-een-grap-

een enorme prutsers party

endorphins - leuk niet helemaal gezien

R mens - leuke minimale beats - kon niet echt een verhaal vertellen

OE en legowelt - goede sound maar kom op jullie kunnen toch beter mannen, wat waren dat nou voor "nummers", sloeg nergens op, dan niet van staan kijken dat als je dit op plaat zet dat mensen dan niet kopen maar downloaden.Slechte jamsessie.

Fastgraph - leuk maar niet echt boeiend - lekker live 808 beats - snoeihard maar saai.

Rude 66 - iemand moet die gast toch even vertellen dat die chick op vocoder voor geen meter klinkt. Live blijkt pas hoe simpel die muziek eigenlijk is en ondanks het feit dat de man al jaren bezig is..sorry - goede ideen - niet zo heel veel talent.

Dexter - enige die prima uit de werf kwam - niet mijn ding maar klonk beter dan al het voorgaande bij elkaar - speelde hij als cover soms "lookout weekend"??

Putsch - niet gezien weggegaan vanwege hitte

mensen - t was kut - volgende keer niet organiseren dit aub maar thuis blijven raggen op jullie doosjes.

sorry voor het gebrek aan nuance - niet persoonlijk bedoeld

..Jeetje dat is wel heel ############# geschoffeld allemaal, was het echt zo slecht?

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
was de moeite waard ?
je-maakt-een-grap-

OE en legowelt - goede sound maar kom op jullie kunnen toch beter mannen, wat waren dat nou voor "nummers", sloeg nergens op, dan niet van staan kijken dat als je dit op plaat zet dat mensen dan niet kopen maar downloaden.Slechte jamsessie.

Fastgraph - leuk maar niet echt boeiend - lekker live 808 beats - snoeihard maar saai.

Rude 66 - iemand moet die gast toch even vertellen dat die chick op vocoder voor geen meter klinkt. Live blijkt pas hoe simpel die muziek eigenlijk is en ondanks het feit dat de man al jaren bezig is..sorry - goede ideen - niet zo heel veel talent.

Dexter - enige die prima uit de werf kwam - niet mijn ding maar klonk beter dan al het voorgaande bij elkaar - speelde hij als cover soms "lookout weekend"??

mensen - t was kut - volgende keer niet organiseren dit aub maar thuis blijven raggen op jullie doosjes.

Zo zie je maar, smaken verschillen.

Ik heb een leuke avond gehad en vond het ook wel de moeite waard.
De optredens van endorphins en Legowelt vond ik erg fijn.
Rude 66 met vocoder klonk in mijn opinie helemaal niet slecht.

Ik weet niet wat je van zo'n avond verwacht, maar om het een prutser party te noemen vind ik wel erg overdreven.

Maar ja, dat is mijn mening!

..Sorry hoor MenschMachine, ik heb echt totaal niets met de organisatie te maken maar het stoort me toch enigzins dat je dit initiatief op deze manier bekritiseerd.

Misschien is het een goed plan om gewoon helemaal niets te organiseren, blijf je gewoon lekker altijd met je zelf bezig, ook leuk toch.

Hoe dan ook, de organisatie moet je feedback wel te harte nemen nemen, dat zeker, maar om nou zo bruut te keer te gaan is gezien de opzet en de aard van het geheel onterecht!

semble

was de moeite waard ?
je-maakt-een-grap-

Gebrek aan nuance? Inderdaad!
Het was een geweldige (gezellige) avond!

Ik ga niet verder in op jouw beleving van de avond want dat verzand in een flamewar van je welste als ik mijn registers open trek. :duivels:

Enne...Wout? Die dikke buik met fototoestel? Was jij dat? :)

Meer techno/electro live (!) geweld tijdens Fuck The DJ! op 9 april in Tivoli De Helling (Utrecht).
Met o.a. ondergetekende en Joris Voorn.

R.

Ik denk dat we Mensch-Maschine in het verleden te hard op z'n zielige zieltje hebben getrapt ofzo en dat ie
nu onze pret beprobeert te berderfen. Kijk als je van trance houdt had je beter weg kunnen blijven.

en zeg alstublief niet dat Ruud geen talent heeft. Je mog willen dat je zo'n repetoir als hem op je naam hebt staan.
Hoe kun je nu zo oordeel over iemand maken na em slechts een half uurtje live te hebben gezien.

Het was echt een heel leuk feest. Erg gezellig, leuke mensen. Veel gepraat (doe ik normaal niet).
Breezers gedronken :D . Mooie grote modulaire synths beworderd die aan het begin van de avond stonden opgesteld
en verder flink gedanst en genoten van de muziek. En dat deed de rest van het publiek ook.

Legowelt samen met Orgue electronique was heel erg goed. 1 van hun beste die ook ooit gezien heb.
En het was helemaal live, dus geen midi of sequencers!!!!. En daar houden we van. Minimaal, opzwepend,
top!!!. Sloeg goed aan bij Publiek.

Rude66, deze zet heb ik al vaak gehoord, maar ik heb er echt weer van genoten.
En altijd erg leuk dat z'n vriendin/vrouw ook lekker meedoet met de vocoder.

Ik heb eigelijk van alle optredens wel geoten. Kan niet zeggen dat iets slecht was of zo. Het laatste optreden heb ik niet helemaal gezien.

Maar die halfuurtjes gaan wel erg snel voorbij.

Ik heb van Rude66 vernomen dat er misschien wel weer zo'n feest gaat komen dus daar kijken we naar uit.
Het was overigens een top lokatie!!!

Oja, trein van 2:43 gemist. Toen maar naar Leidesche plein gaan lopen. Daar aangekomen ging de nachtbus naar Alphen pas over een half uur. Toen maar ff gegeten en tegen 6 uur lag ik in bed. Echt klote dat er geen auto beschikbaar was.
Tegen 12:00 weer uit bed met een lichte kater die inmiddels al helemaal weer weg is en heb al weer een nummer gemaakt :).

Laatst gewijzigd:
Ik vond het ook heel erg leuk. Endorphins met goeie IDM, Legowelt en Orgue electronique met een verduiveld staaltje Gothic funk, en Putsch '79 met vette poolcirkeldisco. Ik vond juist Dexter tegenvallen, want dat was mij te techno. Niet dat dat slecht was, maar naar mijn smaak te onopvallend. Verder een puike avond. Volgende keer weer.

Jij bent zeker zo een electroclash techno man die normaal naar Dance Valley gaat ofzo.

Nou dat je het niet leuk vond is dan je verdiende loon :D

Daar hebben ze dan weer mooi 8 euro van je opgestrijkt.

Ik vond dit een van de leukste feesten sinds een lange tijd...en notabene in Amsterdam.

Veel Freaks en Geeks! (Vooral bij de Jamsessie was het geek gehalte maximum met veel deborah debisshire grapjes :D)

Een pluimpje voor het CEM!

mensch machine, volgende keer thuis blijven, dan kunnen er meer mensen in die er van genieten, zoals 95% van de mensen nu deden.
top avond jongens!

Onpersoonlijke kritiek?

Onpersoonlijke kritiek?

Tja... Op zich kan ik er best inkomen dat iemand het gebodene niet leuk en goed vindt. Daar is niets mis mee. Ik zal die muziek thuis niet snel opzetten. In een gebeuren als gisteravond is het voor mij wel okee. Verder zijn er veel bekenden uit den lande, dus is het altijd leuk, want zulke zaken spelen ook mee als het om het plezier gaat.

Echter, er is één ding waar ik me bij Mensch-Machine over verbaas, namelijk z'n laatste opmerking, dat het niet 'persoonlijk bedoeld' is. Volgens mij zijn al je opmerkingen persoonlijk.

Onpersoonlijk geldt voor regels en wetten. Als je te weinig punten hebt behaald, dan zak je voor het examen: dat zijn onpersoonlijkheden. Het is een algemeen geldende maatstaf. Door je kritiek als 'onpersoonlijk' te betitelen, geef je er een sfeer van 'algemene geldigheid' aan. Dat is nogal hoogmoedig en daardoor haal je het geheel weer onderuit.

Waarschijnlijk bedoel je dat je kritiek niet ontstaat vanuit negatieve gevoelens ten opzichte van de uitvoerenden, maar dan zeg ik erbij: "Zijn er dan redenen om aan te nemen dat dat wel zo zou zijn?" Of iets persoonlijk is of niet, dat is aan de aangesprokene om te beoordelen, niet door de spreker.

Wout
(Die fotograferende dikke buik)

was de moeite waard ?
je-maakt-een-grap-

Had je gisteren moeten zeggen, maat. Dan had ik je met een grote glimlach verteld dat de beste stuurlui aan wal staan.

Ik vond het werkelijk een prima feest en ik hoop dat zoiets vaker zal gebeuren.

Laatst gewijzigd:
FOTO'S

FOTO'S

JamSession

Attachments

• 005jamsession001.jpg
    005jamsession001.jpg
    93,9 KB · Bekeken: 115
Back