• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Virus Indigo B

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

echdarees

Nieuwkomer
Hey hey,

Believe it or not maar ik heb vanaf vandaag een Virus Indigo B te koop staan... Waarom? Helaas geen tijd meer en begin meer en meer de richting van VSTi's uit te gaan...
Prijs : otk (wat moet ik meer zeggen?)
Fotootjes : op aanvraag !

Trouwens : Synth is in perfecte staat (heb altijd de editor gebruikt ipv de knobs op de Virus zelf EN (!!!) ben zelf geen roker) + alles zit er normaal gezien nog bij.

Contact me on : echdarees@caramail.com en laat eventueel ook hierop je GSM-nummer + richtprijs achter achter ?

thanks,
/dimi

More info!

More info!

Laat ik er maar een prijs op plakken : 1100,- (na het checken van de andere Virusses die hier te koop staan / stonden). Geen slechte prijs I hope?

Nogmaals : in perfecte staat, als je in .be woont, kan deze eerst langsgebracht worden voor een kleine test en 'inspectie'. Voor alle Nederlandse mensen : ik kan eventueel ook langskomen maar het hangt ervan af waar je woont.
mzzl,
/dimi

again...

again...

Hi,

Nog steeds in Italie voor het ogenblik en een beetje deze thread uit het oog verloren maar :
- deze Indigo staat nog steeds te koop (ben maandag terug om het eventueel te leveren in .be)
- prijs : make an offer... Of als 1100 te hoog is > stuur maar een mailtje met een tegenbod (maar as said before, heb mijn prijs gebaseerd op alle Indigo's die hier te koop staan / stonden

thanks,
/dimi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back