Yamaha A3000 Sampler + Zip... , 200 Euro !!!

Ik blijf het treurig vinden om te zien hoe hardware samplers...ooit de trots van menig dance-studiootje waar men hard voor had moeten sparen bu voor sparen nu voor schandalig lage prijzen worden verhandeld....ach, voor mensen die NU een hardware bak willen (omdat ze niet altijd alleen maar met een pc willen klooien of om welke reden dan ook) is het natuurlijk een heerlijke tijd....

Origineel geplaatst door bazziman
....ach, voor mensen die NU een hardware bak willen (omdat ze niet altijd alleen maar met een pc willen klooien of om welke reden dan ook) is het natuurlijk een heerlijke tijd....

Ja inderdaad ik heb voor een paar maanden terug een A3000 gekocht voor 225 euro met 32mb en 2Gig SCSI HD. Ik ben nu ruim een jaar wat gear aan het kopen en heb voor een paar duizend euro nu van oud analoog tot nieuwe digitale bakken.
Ik heb zelfs voordat ik mijn sampler had, een forumlid 375 euro geboden voor zijn A3000 en diegene vond dat echt een belachelijke prijs en lachte me zelfs via de mail uit :confused: , een maand later stond mijn sampler op mp voor 200 :luv:

Ik ben benieuwd waar dit heengaat, want de hardware wordt er niet minder om... Misschien is het hetzelfde "dipje" als toen digitale synths uitkwamen.

Mij zul je iig niet zien werken met softsynths en een muis met deze prijzen ;)

*edit* zowieso niet trouwens..

-Pascal

Laatst gewijzigd:
Ja voor dit soort mazzeltjes moet je eigenlijk altijd 200 euro gereserveerd hebben. Is gewoon balen als iets zo'n 125 euro onder de richtprijs voorbij komt en je wacht op je stufi ;)

schandalig.... ik heb die van mij nog gekocht 2e hands voor 1700 gulden.....

Maarja wat wil je met de kracht v.d. PC?
Ik heb zelf niet eens meer een sampler.

trouwens je kunt de a3000 ook gewoon gebruiken als FX bakje..... en nog een behoorlijk goeie ook nog vooe 175 euro.... (en dan kun je er ook nog uitgebreid mee samplen)

De extra mogelijkheden die je krijgt met de effecten... Dat is wel de hoofdreden waarom ik een A3000 gekocht heb.
En mijn pc vertrouw ik niet om al die plug-ins dingen te draaien. :)

Origineel geplaatst door bazziman
ach, voor mensen die NU een hardware bak willen (omdat ze niet altijd alleen maar met een pc willen klooien of om welke reden dan ook) is het natuurlijk een heerlijke tijd....

:dubbel: Hééérlijke tijd, idd!! Ik ga binnenkort maar eens asen op een Z8, ofzo !! :okdan:

Back