• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

cs-30

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
voor de zoveelste keer......

geen Moog, maar veegt toch zeker de vloer aan met menig VA.

Met triggeringang voor de sequencer.
Nog steeds voor 700 euro. Er valt over te praten. Of doe een ruilvoorstel.

Kij k nou jongens,
hoe zielig hij er in de gang maar laks tegen de muur staat geleund met een pilsje...
Hij is aan de drank geraakt nu ik hem niet meer in m'n setup heb staan.

Nu voor 650...... dat moet toch iemand aanspreken.....

PS een jaar geleden gingen ze wel 's voor 1100. Zoek maar 's cs-30 discussies op dit forum.
(ik dacht dat analoog waardevast was, maar dat blijkt net zo vloeibaar als digitaal)

pic

Attachments

• cs30_gang3.gif
    cs30_gang3.gif
    17,6 KB · Bekeken: 71
Let niet teveel op de drums, maar hier hoor je dus de CS-30 in vol ornaat, met een lichte vibratie door de moogerfooger ringmod.

www.knoppenkast.nl/kansmuziek.wma

het is een baslijn die door toeval onstaan is omdat het triggergeluidje wat ik gebruikte op een bepaald volume maakte dat de sequencer 4 stapjes vooruit deed elke keer in een totale stappenspectrum van 8 dus de hele tijd op dezelfde 2 noten uit komt, behalve aan het einde van 2 maten, want dat veranderd het triggergeluidje dusdanig (omdat het uit een gemodde drumbak komt) dat er ik geloof 9 stapjes gemaakt werden, waardoor dus de 2 getriggerde noten 1 stapje opschoven per 2 maten, om na 4 stapjes weer bij het eerste notenpaartje uit te komen.

Muziek is wiskunde.

Ik zou hem bijna houden, als ik hem zo terughoor, die synth.
Weten jullie hoe tof het is om een analoge sequencer onder je draaigeile handen te hebben?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back