Hanz
Anonieme Analogist
In een vlaag van sentiment wilde ik weer eens de onvolprezen TechnoToys installeren.
Voor de niet-kenners: een aantal leuke midi programmaatjes met zeldzame functionaliteit.
Onder andere:
-Seq-303 step sequencer
-ArpX-8 octal arpeggiator
Nou wil de pech dat de leverancier van TechnoToys er inmiddels ruimschoots mee is genokt.
Gevolg: geen nieuwe versies, geen registratie meer mogelijk én geen support.
En het ergste: op mijn Windows XP (SP1) doos wil het niet werken.
Ik heb de compatibility in alle smaken geprobeerd te zetten, maar dat helpt niets.
Als ik zo'n programmaatje start zie ik heel even een zandlopertje, en daarna gebeurt er niets...
Toch schijnt het nog steeds gewoon te werken bij sommige mensen... :confused:
Kortom: is er iemand die me uit de brand kan helpen met tips & advies?
Voor de volledigheid: de hele verzameling is (via Archive.org) hier nog te downloaden (zolang het gaat, natuurlijk!).
Voor de niet-kenners: een aantal leuke midi programmaatjes met zeldzame functionaliteit.
Onder andere:
-Seq-303 step sequencer
-ArpX-8 octal arpeggiator
Nou wil de pech dat de leverancier van TechnoToys er inmiddels ruimschoots mee is genokt.
Gevolg: geen nieuwe versies, geen registratie meer mogelijk én geen support.
En het ergste: op mijn Windows XP (SP1) doos wil het niet werken.
Ik heb de compatibility in alle smaken geprobeerd te zetten, maar dat helpt niets.
Als ik zo'n programmaatje start zie ik heel even een zandlopertje, en daarna gebeurt er niets...
Toch schijnt het nog steeds gewoon te werken bij sommige mensen... :confused:
Kortom: is er iemand die me uit de brand kan helpen met tips & advies?
Voor de volledigheid: de hele verzameling is (via Archive.org) hier nog te downloaden (zolang het gaat, natuurlijk!).