welke geheugenkaart JP8080 en waar te koop?

musica

Trance is my middle name
Hi,

Ik ben op zoek naar een geheugenkaart voor mijn JP8080. Ik zag op E-bay een paar kaartjes te koop staan (maar alleen in de V.S.) namelijk de Toshiba Smart Media 4mb (5 volts). Er stond bij dat ze niet meer gemaakt worden. Zijn dit de enige geschikte kaartjes? Waar zijn dergelijke kaarten in Nederland nog te koop...of heeft iemand er nog 1 liggen? ;)

thanx...

ik ben een tijdje geleden ook op zoek geweest naar 2 en 4 mb 5.5 volts kaartjes... ik kwam er op uit dat bijna alleen de roland kaartjes geschikt zijn en dat je die ook eigenlijk alleen via ebay.com kunt krijgen. (van die s2m en s4m kaartjes geloof ik). En dan kostten ze ook nog eens 50 euro / dollar per stuk. Dat heb ik er op dit moment toch echt niet voor over, maar ik denk wel dat dit de enige oplossing is. Of je moet ze tweedehands in NL toevallig tegenkomen (maar dan isset vaak ook alleen icm met een JP of een MC-505). Ik heb iig zo'n beetje alle computer en muziekzaken in de omgeving afgebeld en nergens konden ze me verder helpen..

Succes iig!

HÉÉL irritant idd, die kaartjes! Ik vrees dat er alleen via de marktplaatsen (Ebay, etc.) aan te komen is..
Heb er een jaar of 1,5 geleden ook al stad en land voor afgezocht (niet via i-net).
Was één van de redenen dat ik m'n SP202tje weg deed..

Veel succes!!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3709707985&category=38090

Heb een maand of 5 geleden hiervan èèntje besteld, van dezelfde gast. De kaart is toegekomen en werkt perfect en was nieuw.
Heb de gast gewoon PB gestuurd via ebay en na contact via mail met paypal betaald.
Alternatieven beginnen schaars te worden. Maar niets garandeerd de aankoop van zulk een kaartje via ebay ondanks ik goede ervaring had met deze "onlybrandname".

suc6!

Origineel geplaatst door metatron
Die kaartjes, is dat extra geheugen of extra presets?

.....geheugen.....:geslaagd: Je kunt er nooit genoeg van hebben....lol

Origineel geplaatst door Prophet
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3709707985&category=38090

Heb een maand of 5 geleden hiervan èèntje besteld, van dezelfde gast. De kaart is toegekomen en werkt perfect en was nieuw.
Heb de gast gewoon PB gestuurd via ebay en na contact via mail met paypal betaald.
Alternatieven beginnen schaars te worden. Maar niets garandeerd de aankoop van zulk een kaartje via ebay ondanks ik goede ervaring had met deze "onlybrandname".

suc6!

thanx voor de link...! ik vind het echter nog best duur, want er staan er ook voor de helft van dat bedrag...maar ik hou het in de gaten!!

Back