Fl Studio

padokit

softsynth@lid
Vraagje over fl studio
Als ik er een vst soft synth in de step sequencer van fl studio zet
En het Pattern stopt in de sequencer dan blijft de synth door lopen
Is hier wat aan te doen
Groet pado
;{

Re: Fl Studio

Origineel geplaatst door padokit
Vraagje over fl studio
Als ik er een vst soft synth in de step sequencer van fl studio zet
Is hier wat aan te doen
Groet pado
;{
Sorry dit hort hier niet geloof ik
krijg het ook niet weg ???

Re: Re: Fl Studio

Re: Re: Fl Studio

Origineel geplaatst door padokit
Sorry dit hort hier niet geloof ik
krijg het ook niet weg ???
Dat klopt! :)

Zou je iets duidelijker kunnen zijn in je uitleg.

- Werk je in song mode of in pattern mode? (einde van een pattern is niet noodzakelijkerwijs het einde van de song)
- Edit je de Vst in de piano rol of in de stepsequencer? (als je in een pattern zowel de piano rol als de stepsequencer gebruikt wordt de lengte van de pattern bepaald door de langste van die twee)

- Wat bedoel je met doorlopen? De geprogrammeerde noten van de sequence van de Vst of de sustain van één noot die blijft "hangen"?

Aangezien het aan van alles en nog wat kan liggen is een betere uitleg nodig om het probleem te kunnen vinden.

Groeten

Ricercar

fl studio

fl studio

Origineel geplaatst door ricercar
Zou je iets duidelijker kunnen zijn in je uitleg.

- Werk je in song mode of in pattern mode? (einde van een pattern is niet noodzakelijkerwijs het einde van de song)
- Edit je de Vst in de piano rol of in de stepsequencer? (als je in een pattern zowel de piano rol als de stepsequencer gebruikt wordt de lengte van de pattern bepaald door de langste van die twee)

- Wat bedoel je met doorlopen? De geprogrammeerde noten van de sequence van de Vst of de sustain van één noot die blijft "hangen"?

Aangezien het aan van alles en nog wat kan liggen is een betere uitleg nodig om het probleem te kunnen vinden.

Groeten

Ricercar
ik denk dat dit het is sustain van één noot die blijft hangen
zit in de song mode zet daarin pa 1 in pa is een vst softsynth pro53 of superwave maak niet uit wat het is
als hij nu van pa 1 naar p2 gaat in de song mode dan blijf de synth in pa 1 door lopen en in pa 2 staat hij dus niet
groet john

het spijt me , maar ik snap er nog steeds weinig van.
Als het de sustain zou zijn dan zou je dit moeten kunnen verhelpen. Toch heb je het erover dat de vst , wanneer van p1 naar p2 gegaan wordt , 'niet goed staat'...

heb je dit probleem ook met andere vst's? Heb je dit probleem misschien niet met fruity's interne plugins?
hoe bekend ben je fruity?
sorry hoor, ik wil je graag helpen maar ik snap je uitleg gewoon niet.

Probeer eerst eens dezelfde song met fruity's interne plugins. Als die wel lijken te werken kun je misschien een flp file naar me toesturen zodat ik effe kan kijken. Tenminste als ik aan die plugin kan komen (tips?).

fl studio

fl studio

Origineel geplaatst door ricercar
het spijt me , maar ik snap er nog steeds weinig van.
Als het de sustain zou zijn dan zou je dit moeten kunnen verhelpen. Toch heb je het erover dat de vst , wanneer van p1 naar p2 gegaan wordt , 'niet goed staat'...

heb je dit probleem ook met andere vst's? Heb je dit probleem misschien niet met fruity's interne plugins?
hoe bekend ben je fruity?
sorry hoor, ik wil je graag helpen maar ik snap je uitleg gewoon niet.

Probeer eerst eens dezelfde song met fruity's interne plugins. Als die wel lijken te werken kun je misschien een flp file naar me toesturen zodat ik effe kan kijken. Tenminste als ik aan die plugin kan komen (tips?).
Bedankt voortje moeite die je heb genomen
Groet john

Back