Andromeda gemod

'k kende de site al. Ziet er heel wreed uit, maar behalve uiterlijk is er niet zo veel veranderd.

Hmm, khad gezocht globaal maar kon niets vinden, maar gooi deze dan maar op slot.

Origineel geplaatst door chielos
ik vinnem er wel erg fotoshopperig uitzien!
check! 8)

zitten wel van die verdachte witte randjes omheen idd...

Attachments

• andy.jpg
    andy.jpg
    28,1 KB · Bekeken: 82
Ja de foto's waar hij de kleur van het hout wil bepalen zijn ook op de kleur na identiek. Dat heeft hij dus ook geshopt. Maar de foto's waar het ding in elkaar zit lijken me toch wel echt te zijn.

ja die hierbover ziet er idd wel ok uit maar die heeft niet alle extra draaiknoppen en joysticks die de a6 op zijn site wel heeft

Waarom zou het niet gewoon eens ECHT zijn? Niet ALLES wat mooi/apart is, is gefotoshopt!
Vinnum iig véél mooier dan de gewone.

Origineel geplaatst door Zoidsity
Waarom zou het niet gewoon eens ECHT zijn? Niet ALLES wat mooi/apart is, is gefotoshopt!
Vinnum iig véél mooier dan de gewone.

klopt ik vind hem in iedergeval heel gaaf, zo zou ik hem wel willen.

:confused: Volgens mij staat er een heel uitgebreid verslag onderaan de site waarin alles tot in detail uitgelegd wordt. Hoe kan je dan nog denken dat het gephotoshopped is? Op dat bovenplaatje na dan, want die moet ie nog maken.

Ik vind 'm iig super. Erg professioneel aangepakt.

een beetje nutteloos is het wel.....;)

Origineel geplaatst door 6 trak
check! 8)

zitten wel van die verdachte witte randjes omheen idd...

de kleine lettertjes altijd lezen
"Rendered Image of Final Concept"

Dit is ongetwijfeld echt.

Als je die site bekijkt dan ga je realiseren dat die hele beschrijving (met foto's) fotoshoppen meer tijd zou kosten dan die Andromeda werkelijk te modden.

This one is for real!

Origineel geplaatst door shortwave
Dit is ongetwijfeld echt.

Als je die site bekijkt dan ga je realiseren dat die hele beschrijving (met foto's) fotoshoppen meer tijd zou kosten dan die Andromeda werkelijk te modden.

This one is for real!

dit is inderdaad echt, jammer dat er nog geen echte foto is van de uiteindelijke versie.

Misschien een idee om je S+S synth een cosmetische opfrissing te geven...of een rackversie samen met een oxygen (of andere midicontroller) in een houten kast te bouwen.

Origineel geplaatst door shortwave

Ik kan me anders nog een duitse site herinneren waar de bouw en verkoop van de gaafste synth aller tijden op uitgewerkt stond, incl de meest heftige pics.............. :duivels:

Hoe heette dat ding ook alweer.......?

(deze zal trouwens idd best echt zijn)

Back