hard of zacht gekookt? [303-707..]

Rvooh

Gepokt en gemazeld
2 trackjes voor de liefhebbers:

1. Freedom of Choice link
track over vrijheid in doen en denken.. denk ±134 bpm ... zeer rustig..

2. My Dirty Gear link
track over mijn kinderen die zich steeds vuil maken - let op: NIET easy listening, wel grappig; ±154 BPM

reviews welkom, doch niet noodzakelijk.. Tis niet de bedoeling dat ik leer uit die tracks ;)
heb dan wel liever uitgebreide reviews op 'serieuzere' tracks.. wanneer is een track serieus? Als ik het zeg! (maar dat hoor je zelf wel)

Nummer 1:

Ja, het raakt me niet. Ik weet inmiddels wel uit ervaring dat het vaak even duurt voordat je het te pakken hebt en
echt in zo'n track komt, maar bij deze track heb ik dat gevoel niet. Ik vindt de 303 lijn niet mooi en dat komt misschien vooral doorddat die zo hoog gepitched is. Op 1 of ander manier herinnert me een beetje naar een AC/DC gitaar af en toe :D
De strings brengen op een een aantal plekken wel een goed duister sfeertje. Die stemmen vindt ik wel goed.

En bij elk nummer waar openhihats op step 3, 7, 11 en 15 staan moet ik altijd ff zeggen dat ik dat lelijk vindt.
En dat dan vooral met 707 en 909 open hihat.

Nummer 2:

Das niet echt een nummer voor rustig thuis te beluisteren. Komt in een zaal veel beter tot z'n recht. Vindt em zo niet leuk.
Het nummer mist overigens meer hihats. Alleen met die 2 is het wat saai.

Hee wacht bij 3:30 komt er een interessant geluid. Als dat nauw eerder kwam en er een clap en hihats bijkwam dan wordt het volgens mij wel een leuke track

Ik zou lekker effe freaken zeg maar.

Back