Beste leden van Synthforum,
Bij deze wil ik mij introduceren als nieuw lid van Synthforum.
Ik ben Ken, 19 jaar, en woon momenteel ik Alkmaar, NH.
Sinds 1994 hou ik mij erg fanatiek bezig met muziek uit de clubscene.
In dat jaar ben ik zelf ook gaan draaien, geinspireerd door dj's als Dimitri, Marcello en 100% Isis.
Als mannetje van 9 jaren jong, luisterde ik elke zaterdagnacht naar 3FM, live vanuit Chemistry, Amsterdam.
Die 'soul-techno' muziek maakte iets los bij mij, terwijl klasgenootjes stonden te hakken op hardcore.
In de brugklas van de middelbare school kregen de leerlingen de opdracht een stageplaats te zoeken voor één dag.
Na lang zoeken op internet kwam ik via een klein mailtje in contact met Barkers Bookings Agency te Amsterdam.
Het boekingskantoor voor o.a. dj's als Joost van Bellen, Dimitri en Marcello.
Zij konden voor mij regelen dat ik een dag met Dimitri op stap kon, dag van mijn leven gehad.
Op dat moment een droom die voor mij uitkwam. S'avonds naar de RoXY geweest en daar 30 min. zelf gedraaid.
Tot zover over mijn verleden.
Momenteel draai ik nog steeds her en der door het land.
Tevens organiseer ik zelf een aantal clubavonden in omg. Noord Holland.
In de toekomst hoop ik mij wat meer in het produceren te kunnen verdiepen,
hopelijk kan ik hier mijn vragen stellen en kunnen jullie mij op weg helpen.
Mvg. Ken
Bij deze wil ik mij introduceren als nieuw lid van Synthforum.
Ik ben Ken, 19 jaar, en woon momenteel ik Alkmaar, NH.
Sinds 1994 hou ik mij erg fanatiek bezig met muziek uit de clubscene.
In dat jaar ben ik zelf ook gaan draaien, geinspireerd door dj's als Dimitri, Marcello en 100% Isis.
Als mannetje van 9 jaren jong, luisterde ik elke zaterdagnacht naar 3FM, live vanuit Chemistry, Amsterdam.
Die 'soul-techno' muziek maakte iets los bij mij, terwijl klasgenootjes stonden te hakken op hardcore.
In de brugklas van de middelbare school kregen de leerlingen de opdracht een stageplaats te zoeken voor één dag.
Na lang zoeken op internet kwam ik via een klein mailtje in contact met Barkers Bookings Agency te Amsterdam.
Het boekingskantoor voor o.a. dj's als Joost van Bellen, Dimitri en Marcello.
Zij konden voor mij regelen dat ik een dag met Dimitri op stap kon, dag van mijn leven gehad.
Op dat moment een droom die voor mij uitkwam. S'avonds naar de RoXY geweest en daar 30 min. zelf gedraaid.
Tot zover over mijn verleden.
Momenteel draai ik nog steeds her en der door het land.
Tevens organiseer ik zelf een aantal clubavonden in omg. Noord Holland.
In de toekomst hoop ik mij wat meer in het produceren te kunnen verdiepen,
hopelijk kan ik hier mijn vragen stellen en kunnen jullie mij op weg helpen.
Mvg. Ken

Hoezo, 2 Many DJ's ????