• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prachtig groot rack voor een prikkie

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fatar

Drum Pad?
Bij deze onderstaand rack aangeboden voor het lacherige prijsje van 25euro. Ik heb hem gewoon over en hij staat hier maar zielig niks te doen. Ik kan het geld tevens goed gebruiken, dus bij deze te koop. Lager bieden heeft geen zin, want het is al een koopje eerste klas.

• Dimensions (WxHxD) 55x101x51cm
  • Mounting frame, tiltable in 6 steps, (12RS) Fixed lower frame part (9RS)
  • 4 castors with brake
  • Weight 11.5kg
H247800A.jpg

voor de geinteresseerden. ik krijg net een pm dat dit rack misschien wel tegen de 600€ nieuw kost. Dit is niet waar. Ik wist zelf ook niet psies wat ie nieuw kost, maar dus bij deze ff de nieuw waarde en dan denk ik nog steeds dat het een prikkie is. :D

138.50€ .kijk hier maar

25€ bij mij. schroeven moet je der zelf ff bij halen, maar die kan je zo bij een bouwmarkt halen. kost geen ruk

oke nu al 5 reacties, allemaal willen ze graag weten waar ik Woon. Dus ook voor anderen bij deze: Emmen, Drenthe

En jawel. me eerste verkoopthread en na welgeteld 3 uur kan ie alweer op :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back