stille pc

Toch heb ik zo'n systeem 15 jaar geleden al eens op TV gezien. Het ging toen over walkmans. De meeste mensen zetten (buiten) hun walkman hard zodat de muziek boven het achtergrond geluid uitkomt. Dat apparaatje creeerde ook tegengolven waardoor er stilte ontstond. De walkman hoefde nu niet zo hard meer en was dus minder schadelijk voor de oren. Nooit meer iets gehoord van dat apparaat. Toch jammer.

Re: stille pc

Origineel geplaatst door gemmetje
In het eeuwige gevecht met de lawaaierige pc hebben 2 profjes iets nieuws uitgedokterd.

Klinkt wel interessant, en is mss zelfs wel goed te D.I.Y.-en. (voor de ECHTE soldeer-goden onder ons)

http://www.tweakers.net/nieuws/31579

Geweldig. Ik heb helaas twee lilnker handen... dus, als iemand een leuke bijverdienste zoekt ... :engel:

lijkt me een geweldige oplossing dit. toch ben ik wel benieuwd naar wat zoiets dan wel weer niet moet gaan kosten. komt bij dat het waarscheinlijk wel weer lastig gaat worden om de juiste positie te bepalen van dat antigeluid versus het geluid van de diverse onderdelen in een pc.
ik vind het iig leuk dat er zo over nagedacht wordt, maar het zal denk wel niet op grote schaal worden toegepast of beter gezegd voor de gemiddelde mens te verkrijgen zijn.

Ha das helemaal niet slecht bekeken! Daar zie ik wel toekomst in :okdan:
In een Lexus zit dit systeem trouwens ook (standaard geloof ik) ingebouwd ... Logisch eigelijk dat je dit op allerlei andere vlakken ook kan toepassen.

Back