Omdat het op prijs wordt gesteld...

MSXUser

Stamgast
...stel ik me hier maar even voor:

Mijn nickname verwijst (natuurlijk) naar de oude MSX computers (8 bit, Z80/R800), waarvan ik er nog steeds 1 bezit.
Op dit systeem ben ik ook voor het eerst met computermuziek in aanraking gekomen (1985).

Op dit moment ben ik 29 jaar en woonachtig in Groningen.

Na 2 jaar electronisch orgel te hebben gespeeld, ben ik verder gegaan op de computer.
Eerst analoog, daarna FM en vervolgens mijn eerst MIDI synth gekocht... een Roland D110.

Omdat steeds meer software GM/GS only was, heb ik die synth later verkocht en er een Roland SC155 voor in de plaats gezet.

Daarna van de MSX overgestapt op de PC en langzamerhand eea. uitgebreid.

Huidige synths en controllers:

Roland SC155
Roland MDC-1
QuasiMidi Quasar (+TRE en Hardcore board)
Boss DR202
Yamaha CS6r
MAM MB33 (oude versie)
MidiMan MidiSport 8x8s
Roland PC200

Als sequencer gebruik ik Cakewalk PA 9.03.

Zoals te zien valt is dit niet de meest interessante setup.

Favoriete muziekstijlen zijn (hard)trance en techno.

Nog vragen/opmerkingen? Laat het even weten.

GroeTen,

Roberto

uh welkom!

W E L C O M E

W E L C O M E

Welkom in je (binnenkort) 2e virtuele thuis. ;)
Enne als je hier een tijdje bent groeit je setup vanzelf.(niet letterlijk opvatten aub 8D )

Re: W E L C O M E

Re: W E L C O M E

Origineel geplaatst door blizzzard
Enne als je hier een tijdje bent groeit je setup vanzelf.(niet letterlijk opvatten aub 8D )

Grin! Moet ik eerst meer ruimte zien te regelen. De kamer waar alle zooi staat is eigenlijk veel te klein :(

Tsja daar kunnen we weer niks aan doen he...

En dan was er het bekende spreekwoord:
Het gaat er niet om wat je hebt, het gaat erom wat je ermee doet.

Gewoon lekker muzieken en lol maken. ;)

Hey leuk! Weer een Groninger erbij!
Welkom :)

Het kan dus wel degelijk in het noorden! De producers van Alice Deejay komen tenslotte ook uit Beijum (wijk in Groningen stad)

Ben benieuwd naar je nummers...dus als je al wat online hebt staan hoor ik het graag!

Origineel geplaatst door BasicSystem
Welkom !

In je set up mis ik een mixer, klopt dat ?

groeten

basicsys

http://www.mp3.com/basicsystem

Ja, die had ik er nog even niet bij staan, want een mixer kun je het niet echt noemen. Vanwege het ruimtegebrek heb ik mijn Behringer MX8000 (en Alesis M1 active monitors) in de opslag moeten gooien bij een verhuisbedrijf.
Nu heb ik een Behringer MBX1002 mixertje (superklein ding) in m'n setup staan.

Origineel geplaatst door Almeros
Hey leuk! Weer een Groninger erbij!
Welkom :)

Het kan dus wel degelijk in het noorden! De producers van Alice Deejay komen tenslotte ook uit Beijum (wijk in Groningen stad)

Ben benieuwd naar je nummers...dus als je al wat online hebt staan hoor ik het graag!

In Groningen zitten best wel veel mensen die serieus met muziek bezig zijn (zowel op componeren als DJ gebied).
Verwacht van mij echter niet te veel. Voordat ik wat online zet, zal ik toch eerst eens iets af moeten maken :)

Back