• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland D50 incl. Mem Kaart en standaard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

astronaut

Ouwe rot
Dames en Heren,

Ik heb te koop in nette staat zijnde Roland D50 met bijpassende memorykaart en Standaard.

350 euro is de prijs.

Groet Astro.

Attachments

• dancing girl.gif
    dancing girl.gif
    20 KB · Bekeken: 78
We gaan met de prijs wat doen.

Dames en heren de Roland D50 + Memkaart + Standaard + (BONUS!!! - Midikabel) voor de prijs van...(Roffel)

325 euro's

De D50 is een synth met een lekker toetsenbord. Goede sounds die heden ten dagen nog steeds te gebruiken zijn. De V-Synth van roland gaat hem nu ook zelfs proberen te immiteren maar er is natuurlijk maar een D50 en dat is de D50 van Roland.

Buiten een paar reacties heb ik nog geen echt serieuze bod gehad voor deze synthesizer die ik je aanbied met een sublieme memorykaart, standaard en een hele degelijke, super soepele midi kabel, een advanced programming book en sys CD inclusief. Er komt steeds meer bij!!!

Voor het sexy bedrag van ..... (roffel) ..... 315 euro's

:L mooi zakenpraatje...

Ik ga naar tools 4 tones. De populariteit van de D50 is ziender ogen achteruit gegaan. Tja, geen knoppen. Maar wel die digi sound. Snap het niet helemaal. Mensen het toetenbord is ook goed te pruimen hoor!!

Doe anders een acceptabel bod. Wacht ik nog een dagje en ga anders naar tools in Nijmegen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back