shockers verpest

EDP

elke dag pannekoeken
ik wil toch ff mijn frustraties hier kwijt.

ik zou vanavond naar shockers gaan met een paar vrienden, nou is het toch vrij normaal dat op het laatste moment er een paar afvallen, we bleven met ons drieen over.

we hadden er wel zin in, en die andere twee gingen gister avond nog ff weg. wordt ik vanochtend uit men bed gebeld dat een van de twee in het ziekenhuis ligt: in mekaar geslagen door een paar buitenlanders omdat hij hem aankeek ofzo.

ik begrijp dat niet hoor waar haalt iemand het in zijn hoofd om aan een ander te zitten..

zonder racistische trekje te vertonen ik snap niet dat iemand die hier omwat voor reden dan ook in dit land mag verblijven het in zijn hoofd haalt om dit gedrag te vertonen.

lichtpuntje ze zijn wel aangehouden, maar ja die lopen waarschijnlijk nu al weer buiten rond.

na ja we vonden het een beetje lullig om nu met zijn tweeen te gaan, hadden ook niet echt zin,:vriend in de kreukels, avond verpest, kaartje waar je niks meer aan hebt

nee lang leven het intergratie beleid!!!
mijn stem heb je pim!!

Het is wel een teer onderwerp... misschien dat het hier niet thuispast, maar ik begrijp de frustratie heel erg goed.

Meer zeg ik er niet over...

Erg kut voor die vriend van je en die gasten zijn gewoon smerige kootzakken.

Maak er een nummer over en stop daar je energie in zou ik zeggen.

Ik heb altijd ruzie met blanken.

'T is dat ik zelf blank ben anders had ik ze allang het land uit geschopt.

Re: oproep

Re: oproep

Origineel geplaatst door farlukar
Boycot politieke discussies etc. op synthfora.

Ben het met Farlukar eens!

Ik baal ook als een stekker dat dit soort types gewoon rond mogen lopen en dat hun straf misschien een lachertje zal zijn.

Máár, a.u.b. geen politieke discussies hier. Dan zal het ook hier weer eens mis gaan. Hou het gezellig en hou het op synths en muziek.

Groeten,

Eric

ik ben geen politieke discussie opgang aan het zetten, ik was alleen ff goed pissig op mensen die hun handen niet thuis kunnen houden.

zonder al te veel op politiek in te gaan: het is lullig wat er is gebeurd maar fout om, omdat een paar "buitenlanders" zoiets doen, meteen maar de "hele groep" af te straffen en op meneer fortuyn te stemmen.

Fortuyn heeft niet alleen een migrantenstandpunt hoor. Dat is alleen het opgeblazen media gedeelte. Sommige mensen vergelijken hem met Hitler, de meeste gehate man aller tijden... dat vind ik een beetje ver gaan.

En als uit feiten naar voren komen dat 99% van alle criminelen buitenlanders zijn, dan mag dat van mij best eens worden aangepakt! Als je allochtonen anders gaat behandelen dan autochtonen, dan ben je ook verkeerd bezig!

Wat bij Fortuyn mij aanspreekt is het "lik op stuk beleid". Buitenlanders die een verblijfsvergunning krijgen en binnen 2 jaar worden gepakt op een misdrijf moeten gewoon het land worden uitgezet! Niks geen discriminatie, maar gerechtigheid! Ze maken dan misbruik van onze gastvrijheid.

Er zijn natuurlijk ook hardwerkende en goede buitenlanders in Nederland, maar die vallen juist niet op. De criminelen wel.

Nogmaals, het is erg rot wat er gebeurd is, maar helaas is dat de realiteit op dit moment in Nederland... Hopelijk gaat het in de toekomst beter.

das kut EDP, want shockers was opzich wel lekker.. adam beijer und monika kruse schopten weer konten.

wel veel fout volk en kids, maar dat zie je toch steeds vaker.. en mensen die de hele avond stilstaan met bier in hun hand.. :stupid

oh ja, het geluid zou ook nog wel iets harder mogen, wat mij betreft kan het niet hard genoeg.. waar is die tijd van vroeger? of heb ik al gehoorbeschadigingen opgelopen? :p

Origineel geplaatst door krz
wel veel fout volk en kids, maar dat zie je toch steeds vaker.. en mensen die de hele avond stilstaan met bier in hun hand.. :stupid

ja, dat schijnt inderdaad tegenwoordig een trend te zijn...vreselijk !! Van die lui die de hele avond bier staan te hijsen, midden op de dansvloer, mensen die lekker aan het dansen zijn raar aankijken en zelf pas als een skippybal beginnen rond te stuiteren als ze de kanonnen helemaal gaar hebben...BAH !! Waarom blijven die lui niet gewoon thuis, of gaan naar hun Ski-hut stamkroeg...EIKELS !!

equate

:(

Origineel geplaatst door equate

ja, dat schijnt inderdaad tegenwoordig een trend te zijn...vreselijk !! Van die lui die de hele avond bier staan te hijsen, midden op de dansvloer, mensen die lekker aan het dansen zijn raar aankijken en zelf pas als een skippybal beginnen rond te stuiteren als ze de kanonnen helemaal gaar hebben...BAH !! Waarom blijven die lui niet gewoon thuis, of gaan naar hun Ski-hut stamkroeg...EIKELS !!

equate

:(

:D

Zo denk ik er ook over.. skihut volk is zowieso fout, maar dat is een andere discussie. Maar het is toch wijs om te zeggen dat je naar een feest bent geweest, ook al weet je niet wie er draait, of wat er gedraait word, als je er maar geweest bent. :stupid

dat van die stilstaande mensen op de dansvloer valt me altijd het meest op als ik die ID&T opnames op TV zie.....dan zie je ineens bij de verplichte tromroffelbreak alle handjes inclusief biertjes of redbull de lucht ingaan, wordt het gesprek even afgebroken om te juichen en dan gaan ze weer verder babbelen en drinken.....maar het begint me bv in de benedenzaal van paradiso ook wel vaker op te vallen de laatste tijd..

daarom was het ook leuk om afgelopen zaterdag voor de afwisseling een superenthousiaste dansvloer te zien toen we in Enschede draaiden.....daar ging iedereen wel uit z'n bol ook al wisten de meesten niet eens dat het house was wat we draaiden.....;)

Olaf

Ik snap je frustatie goed, maar ik denk dat niet op het forum thuis hoort. Zoveel mensen zoveel meningen, ik denk dat je beter in je post had kunnen schrijven een aantal kerels dan een aantal buitenlanders, we zijn ten slotte allemaal wererldbewoners. Meer wil ik er niet over kwijt.

Groetjes Synthfreak

Origineel geplaatst door krz
.. en mensen die de hele avond stilstaan met bier in hun hand.. :stupid

oh ja, het geluid zou ook nog wel iets harder mogen, wat mij betreft kan het niet hard genoeg

hahahahaha....je had ff wat moeten zeggen, hadden we de hand kunnen schudden. ik heb de hele avond met bier in m'n hand en een stik in m'n muil stil gestaan...tja, wat moet je anders als oudere man tussen de pukkelige puistenkoppen?...

Origineel geplaatst door Synthfreak
Ik snap je frustatie goed, maar ik denk dat niet op het forum thuis hoort. Zoveel mensen zoveel meningen, ik denk dat je beter in je post had kunnen schrijven een aantal kerels dan een aantal buitenlanders, we zijn ten slotte allemaal wererldbewoners. Meer wil ik er niet over kwijt.

Groetjes Synthfreak

na ik wil er egenlijk niet veel meer over kwijt.

een ding wil ik wel zeggen: hier in zoetermeer is het bij sommige allochtonen normaal om zeg maar blanken in me kaar te schoppen vinden ze leuk of zo

het is niet de eerste keer dat we last met ze hebben. ik ben niet rasichtisch aangelegd maar tegen dit soort dingen kan ik niet tegen. ik zeg er verder niks meer over maar als iemand de discussie met me aan wil stuurt ie me maar een pb'tje

verder ben ik nu wel weer wat gekalmeerd:)

Back