• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CS40m

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Het tweede slachtoffer van mijn opruimdrift t.b.v. andere spulletjes. Zeldzaam, echt supervet en erg leuk, maar op de een of andere manier gebruik ik 'm niet. Misschien net te ruig voor mij. (MIETJE!!)

Korte opsomming:

- 2x VCO, 2x sub osc, PW(M) (DIK!!)
- duofoon, ook aparte cv/gate input/output per osc
- ringmod met eigen env
- lfo, centrale tempo kan door de ringmod env aangestuurd worden, per routing is de
golfvorm apart te kiezen
- multimode resonant filter, LP,BP,HP met kb tracking
- aparte VCA en VCF ADSR EG, met ook inv voor VCF
- 3,5 octaaf, mod wheel, pitchbend, portamento/glissando, unisono (VET!)
- low en high output, ook op XLR (!!), koptelefoon output en volumeregelaar
- 20 geheugens
- groot, zwaar en gebouwd als een tank, geen missende of verrotte knoppen
- ziet er netjes uit, maar niet perfect, het fineer is veel netter dan de meeste units

1 maar, de gate input lijkt niet lekker te werken, hoewel ik me er nog niet echt in verdiept heb, ik heb 'm af en toe gebruikt voor wat FX en daar heb ik geen cv/gate voor nodig :D
Zeer waarschijnlijk makkelijk en goedkoop te fixen door bijv. Boemtsjak, maar ik ben 'm liever snel kwijt voor ik me weer bedenk... Blijft ie te lang, dan laat ik 'm alsnog fixen en gaat de prijs omhoog. (Of hou ik 'm alsnog zelf, ik snap mezelf meestal ook niet ;) )

Prijs, en dit is een weggever: 400 euri!!

Evt. tegen meerprijs een Kenton Pro-2 midi-cv/gate convertor met de Hz/V optie voor Yamaha en Korg synths. Deze doe ik liever niet los weg.

Evt. (in)ruil van/tegen knappe FX, Mindprint T-comp of vergelijkbaar of inruil tegen een echt goede reverb (PCM80 oid) met bijbetaling van mijn kant mogelijk...

Gereserveerd door matika010... Die heeft m'n CS20m ook al, dus dat wordt gezellig daar :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back