htf99
Paulie
Zoals de titel al zegt...
Ik heb hier twee computers staan elk met een TFT.
Computer 1 = voor audio. Audio out van soundcard gaat naar m'n mixer
Computer 2 = voor de rest.
Er komt alleen een bromtoon uit m'n mixer als de kanalen waaraan m'n geluidskaart (computer 1) hangt open staan. Alle andere klankbronnen zijn ok. De bron verdwijnt als ik de stekker van de TFT van computer 1 uit het stop contact haal, alleen de TFT uitzetten heeft wel enig effect maar lang niet alle brom verdwijnt. Beide TFT's hangen aan een ander stopkontact (en andere stop, just to be sure) dan de rest. Dit geeft nog het "beste" resultaat.
Ik heb van alles geprobeerd, computer 1 ook op een ander stopkontact, mixer op een ander stopkontact maar het wordt dan alleen maar erger..
De volgende apparaten zijn relevant in dit probleem denk ik;
Computer 1
Computer 2
TFT 1
TFT 2
Mixer
Actieve Monitoren
Nu zit het zo:
Stopcontact 1 : Computers
Stopkontact 2 (andere stop) : TFT's
Stopkontact 3 : Mixer + Actieve monitoren
Welke apparaten kan ik nu wel bij elkaar aansluiten en welke absoluut niet? M'n TFT's uit laten staan wordt een beetje moeilijk werken...
Ik heb hier twee computers staan elk met een TFT.
Computer 1 = voor audio. Audio out van soundcard gaat naar m'n mixer
Computer 2 = voor de rest.
Er komt alleen een bromtoon uit m'n mixer als de kanalen waaraan m'n geluidskaart (computer 1) hangt open staan. Alle andere klankbronnen zijn ok. De bron verdwijnt als ik de stekker van de TFT van computer 1 uit het stop contact haal, alleen de TFT uitzetten heeft wel enig effect maar lang niet alle brom verdwijnt. Beide TFT's hangen aan een ander stopkontact (en andere stop, just to be sure) dan de rest. Dit geeft nog het "beste" resultaat.
Ik heb van alles geprobeerd, computer 1 ook op een ander stopkontact, mixer op een ander stopkontact maar het wordt dan alleen maar erger..
De volgende apparaten zijn relevant in dit probleem denk ik;
Computer 1
Computer 2
TFT 1
TFT 2
Mixer
Actieve Monitoren
Nu zit het zo:
Stopcontact 1 : Computers
Stopkontact 2 (andere stop) : TFT's
Stopkontact 3 : Mixer + Actieve monitoren
Welke apparaten kan ik nu wel bij elkaar aansluiten en welke absoluut niet? M'n TFT's uit laten staan wordt een beetje moeilijk werken...