• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-909 Te Koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nou!!
Bij Ebay staat er ook één.

Prepal geeft als gemiddelde prijs $994, met een dalende trend.

Origineel geplaatst door ZmokE
Nou!!
Bij Ebay staat er ook één.

Prepal geeft als gemiddelde prijs $994, met een dalende trend.
Punt 1 Ik vertrouw ebay NOOIT!
Punt 2 $994 als gemiddelde is gewoon niet reeel. Niemand geeft op bij prepal als ie een 909 voor 3500 piek koopt... Dus daarom klopt dat gemiddelde niet. Plus dat wil niet zeggen dat dat gemiddelde ook voor nederland / belgie geldt. Ik heb nog nooit een 909 te koop zien staan voor minder dan 3000 piek in nederland of belgie.

Punt 1 Ik vertrouw ebay NOOIT!
Hoezo? Slechte ervaringen mee?
Ik heb al diverse dingen via Ebay aangeschaft (waaronder een JD-800 en een Expanieboard uit de States).
Geen negatieve ervaringen tot dusver. Al sluit ik niet uit dat het ook tegen kan zitten, en er zeker genoeg mensen zijn welke wél negatieve ervaringen hebben.
Punt 2 $994 als gemiddelde is gewoon niet reeel. Niemand geeft op bij prepal als ie een 909 voor 3500 piek koopt... Dus daarom klopt dat gemiddelde niet. Plus dat wil niet zeggen dat dat gemiddelde ook voor nederland / belgie geldt. Ik heb nog nooit een 909 te koop zien staan voor minder dan 3000 piek in nederland of belgie.
Dat heb je me ook niet horen zeggen. Ik geef die site alleen maar zodat mensen hun vergelijk kunnen trekken. En ik heb al heel wat vergeleken als je spreekt over het bedrag van een verkocht produkt, en het gemiddelde wat Prepal opgeeft.
En eerlijk is eerlijk, ze zitten vaak aardig in de buurt. Ik zeg bewust vaak, omdat ik denk dat het inderdaad niet altijd zo hoef te zijn. En de prijzen in Europa liggen inderdaad heel anders dan in Amerika.

Niemand geeft op bij prepal als ie een 909 voor 3500 piek koopt... Dus daarom klopt dat gemiddelde niet.
Op die manier werkt Prepal ook niet.

Gangbare prijs in Duitsland ligt rond de 1100 euro
Hmmmm....zit Prepal toch weer aardig in de buurt met 994 dollar (is 1107 Euro).

Duur of niet duur. Deze meneer probeert iets te verkopen. Ik denk dat men wel voor jezelf kan bepalen of t t duur is of niet.

Origineel geplaatst door nick nova
Gangbare prijs in Duitsland ligt rond de 1100 euro, wat ik op zich al een heel bedrag vind voor het apparaat.

ja nicknova dat is zo,
maar jij hebt helemaal geen klagen we halen jou tr909 door de scoop en dan moet hij weer als nieuw werken;)

Origineel geplaatst door nick nova
PSS: bij 162 posts krijg je 5 sterretjes!!! Jippie!

ik heb liever 5 synths dan die poppetjes maar toch leuk dat ze staan te juichen8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back