• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TR-909 Te Koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
vaste prijs: 1650 Euro
Maar ut proberen waard...
Heppie Kwiensdee....

Origineel geplaatst door nick nova
Gangbare prijs in Duitsland ligt rond de 1100 euro, wat ik op zich al een heel bedrag vind voor het apparaat.
Serieus? Kom jij ooit in Duitsland een 909 tegen voor 1100 euro? Meldt het dan eventjes... Ik ken nog iemand die er nog ooit eentje wil kopen voor rond die prijs.

Origineel geplaatst door nick nova
PSS: bij 162 posts krijg je 5 sterretjes!!! Jippie!

Bij je 10.000 ste post krijg je een Nordlead 3 van een van de moderators! (van horen zeggen) ;)

" Bij je 10.000 ste post krijg je een Nordlead 3 van een van de moderators! (van horen zeggen) "

Tegen dan is dat een vintagebak...

Als ik zo'n 909 tegenkom weet ik het te zeggen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back