bouncemasters
Ouwe rot
claim het op inboedel, een aansprakelijkverzekering keert nl. op basis van dagwaarde, niet gunstig dus.
suc6 ermee
suc6 ermee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Was ie dan nog te drinken?Origineel geplaatst door Wout Blommers
Twee weken nadat ik m'n Nord Modular thuis had viel er een mok koffie met suiker in.
... Zoveel mogelijk opzuigen met WC papier of zoiets.

Origineel geplaatst door rvooh
als het enige vorm van geruststelling is: Hoe sneller het droogt hoe beter (dus openschroeven!)
mijn Gsm toestel heeft de wasmachiene en de droogkast overleeft!... dat zegt al genoeg..

nou nog iets van 'je vriendin is zwanger... van een ander' en t is compleetOrigineel geplaatst door ProtoHuman
't zit je niet mee he?
Origineel geplaatst door divi
nou nog iets van 'je vriendin is zwanger... van een ander' en t is compleet![]()

getvr#!!!**#Origineel geplaatst door gemmetje
klopt............sorry.............![]()
ha! sorry joh, die mag je hebben...Origineel geplaatst door gemmetje
![]()
dit was ze toch ??
anders was het een andere divi.....![]()

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Hee, sjeijk! Ik zie gelijkenissen tussen onze avatars![]()
Origineel geplaatst door Fatar
... ik had een keer een idioot die een flesje bier over mijn 32/4 mixer heen kwakte.. mijn ogen werden vuurrood.
daar moest ik kennerlijk van leren en nu komt er geen rotzooi meer bij mijn apparatuur. wil niet zeggen dat jij hier iets van moet leren trouwens, maar wou er mee te kennen geven dat ik weet hoe je je nu voelt.. tis allemaal een beetje onzeker nu.. 'k hoop dat je huurbaas het vergoed en laat het ons ff weten..
sterkte
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Opstal is geen inboedel, hoor.
Het witten van het plafond valt daar wel onder, het tapijtje eronder niet niet.
Aansprakelijkheid eventueel via de huiseigenaar.
Die moet dan wel schuld aanvaarden.
Ga je dat allemaal aanvechten dan voorspel ik je dat je dan meer geld kwijtraakt dan met het kopen van het tienvoudige van je huidige gear in nieuwwaarde
Maar hou er rekening mee dat de verzekering een zolder als niet bewoonbaar kan verklaren.
Die jongens zijn er om veel geld te verdienen, hoor.
Wout