• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Yamaha RS7000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

corwin

Nieuwkomer
In verband met overstap naar PC ruim ik mijn Yamaha RS7000 op. Deze sampler (timestretching!), sequencer, drumcomputer, midi-controller, synthesizer en FX-box is dé tool om met eigen producties te starten, of om je producties "on the road" te nemen. Ideaal om op te treden en om bijvoorbeeld vinyl met eigen producties te combineren. De RS7000 heeft een uitgebreide effecten-sectie per kanaal, maar ook een zeer complete master-FX. De timestretch-functie werkt echt super en met de Remix-tool maak je van elke drumloop een compleet nieuwe beat. Hierdoor is de RS7000 ook perfect om je eigen remixes te maken.

Deze RS7000 is de deur niet uitgeweest en ziet er dus uit als nieuw. Ik ben eerste eigenaar, machine heeft in rookvrije ruimte gestaan, heeft geen slijtplekken en alle buttons en rotaries zijn 100%. Als nieuw dus!

Zonder externe media is er geen lol aan dus ik lever 'm compleet met:
- SCSI ZIP100 + 5 ZIPs
- SCSI CD-romspeler
+ 64mb geheugen

Bij Feedback €1.495,- (zonder extra's), bij mij €1.150,- (compleet!)

Reacties op corwinwinkelman@hotmail.com

Mzl.

Corwin

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back