Op globaldarkness was ook iemand benieuwd naar hoe mspinky werkte dus ik heb even 'n filmpje gemaakt met m'n fotocamera. Okee, iedereen kan gelijk zien dat ik voor geen meter kan scratchen, maar goed. Als het lijkt of er een latency in zit dan komt dat omdat mijn camera op 12fps schiet - je voelt echt geen latency.
Iemand enig idee hoe het zit met djdecks icm FS platen? Dan kost helemaal geen drol bij elkaar. Zeer binnen kort zit mn nieuwe pc inmekaar. Met o.a. 8x8 geluidskaart (2x preamp). Dan is het dus een kwestie van FS plaatjes kopen, djdecks en rocken maar, toch?
Origineel geplaatst door Vlex Iemand enig idee hoe het zit met djdecks icm FS platen? Dan kost helemaal geen drol bij elkaar. Zeer binnen kort zit mn nieuwe pc inmekaar. Met o.a. 8x8 geluidskaart (2x preamp). Dan is het dus een kwestie van FS plaatjes kopen, djdecks en rocken maar, toch?
ja dat werkt idd zo..... helaas werkt mspinky vinyl niet altijd helemaal goed in combi met djdecks....FS werkt wel prima met djdecks.... maar ik zou ff wachten misschien tot je seratoscratchlive V2 vinyl kunt kopen..dat schijnt qua techniek nog weer een stuk beter dan FS te zijn en wordt ook binnenkort in djdecks ondersteund...of zelfs nu al?
Origineel geplaatst door Johan Cruiff Bij Pinky hebben ze duidelijke temaken met een budgetaire limiet. Deze kan niet overschreden worden, anders komt het voortbestaan van de club in gevaar. Die jongens wie daar werken doen wat ze kunnen, maar het team is zo sterk als de zwaktste schakel. Dat weet iedereen.
ehhmm..mspinky is gewoon 1 persoon: Scott Wardle.... een hele aardige, enigszins exentrieke, persoon ... ik heb een tijdje intensief met hem gemailed over de toekomst van mspinky...... hij was toendertijd nog best wel positief, maar sinds de grootschalige opkomst van bv SSL en FS2 is ie volgens mij een beetje in een depressie geraakt wat betreft ms.pinky ..... anyway, er is een SDK, en die wordt gebruikt door Adion in djdecks, maar op een of andere manier werkt mspinky meestal niet, alleen in sommige configuraties ineens weer wel.....Adion is al een tijdje bezig om uit te zoeken waar het probleem precies zou kunnen liggen...
Ik heb Serato Scratch Live, werkt echt geweldig. Software updates zijn gratis, support is super (als je die al nodig hebt).
De developers zitten zelf op het Serato forum om mee te discusseren met gebruikers, om zo op nieuwe features te komen. Check het forum: http://www.scratchlive.net/forum/
Mag alleen niet in NL verkocht worden vanwege gedoe met NI, er zijn wel wat zaakjes die aan parallel import doen (star-djtools), maar ik haal zowiezo al m'n zooi in Duitsland .
heb gisteren djdecks met SSL CV02 (dus 2e generation SSL vinyl) getest, oe ah, werkt nog een stukje beter weer dan met FS vinyl. Bij FS wil het cue-punt op vinyl wel eens wat heen en weer schuiven als je op een heel klein oppervlak heel snel heen en weer scratched, met SSL gebeurd dat niet lijkt het.
Ook wel geinig: nadat ik afgelopen weekend op een dj-gig een beetje een tekort aan line-inputs had heb ik voor de EMU 1616m patchmix een fx-chain gemaakt die de output van djdecks naar phono output niveau brengt, zodat je de uitgangen ook gewoon in de phono inputs van een dj mixer kunt prikken...knallen!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.