Shure Auxpander...

Ik denk dat ik ook wel een patchbay kan gebruiken...

Maar heb je verder nog een bepaalde vaste werkwijze? Wat heb je op dat submixertje aangesloten? Als je daar de FX returns op prikt dan kan je die weer niet doorlossen naar elkaar...

ik lus mn fx ook niet door,behalve de pedaaltjes,die zitten allemaal op de patchbay...ik kan wel de fx (zitten op fx returns) naar een subgroep gooien,voor compressie bijv.

maar als je je fx op een patchbay gooit kun je ook alles doorlussen natuurlijk....je kunt het zo gek maken als je zelf wilt...

Origineel geplaatst door nomore
maar. ehh. je houdt dezelfde hoeveelheid AUX. ??? of gebruik je dan de aux op je submixert?

ik heb 1 aux-send via de patchbay lopen...die is dus flexibel zeg maar...dat is in de praktijk genoeg...

Origineel geplaatst door dione
een medewerker van een Nederlandse muziekwinkel in de polder wees me op een mooi alternatief : een monitor-mixer van Peavey : kun je zelfs meer (ik geloof 12) inputs naar 8 verschillende outputs toewijzen...met ook nog eq...

Welk type is dit? Kan hem niet vinden op google of de site van peavey.. Of bedoel je die powered mixer?

Origineel geplaatst door Putzi
Welk type is dit? Kan hem niet vinden op google of de site van peavey.. Of bedoel je die powered mixer?

laat maar....de kwaliteit van dat ding is niet zo best....jammer...

Goh, die Auxpander kost tegenwoordig nog geen 200 euro meer (bij bijv. Thomann).
Lijkt me nogsteeds een bijzonder leuke bak!
Zijn er inmiddels mensen met meer praktijk-ervaring?

10218shu.jpg

http://www.shure.com/ProAudio/Products/MixersAndDSP/us_pro_AuxPander_content

Dat zijn de betere pricedrops zeg! Vroeger wilde ik dat ding wel graag....maar mix niet analoog meer... Maar als ik nog analoog mixte kocht ik 'm meteen denk ik!

Back