• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te KOOP: REMOTE 25 Midi controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dj LeZ-gELm

Nieuwkomer
Hier dan te koop:

REMOTE 25 MIDI CONTROLLER

Hij is nu 4 maanden oud en voor mij is het helaas geen aanwinst voor mijn set.

Iedereen die met Reason werkt en daarnaast ook nog een stuk of 50 software synths gebruiken
zal hier helemaal van uit zijn dak gaan.

Ik heb hem gekregen in November voor mijn verjaardag toen hij net uit was gekomen.
Helaas ben ik toch meer een hardware freak en gebruik ik hem gewoon niet.

Wie heeft er seriueze interesse in? Hij is dus nieuw, heeft geen krassen en je krijgt
hem in de originele doos, net zoals je hem in de winkel zou kopen.... ALLEEN NU GOEDKOPER hehe...

Wie doet er een serieus bod. Hij was 4 maanden geleden nog boven de €400,- .... maar
dat was 4 maanden geleden.

Natuurlijk zijn er mensen die geen geld hebben maar wel spullen... Een goede ruil is ook prima...
laat maar weten wat je kan aanbieden.

REACTIES NAAR: scheit@wanadoo.nl

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back