Onze hobby in spelvorm... TOF!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :D

Attachments

• score.jpg
    score.jpg
    97,7 KB · Bekeken: 66
Pff zeg, die sequencer... die doet maar raar hoor! Op het einde van iedere twee bars is er een seconde of twee stilte... En ook: in de 'club' klinkt de timing van de stukken audio helemaal anders dan toen ik het 'thuis' afspeelde.

Overigens het klonk echt helemaal nergens naar, maar het publiek vond het blijkbaar het einde; zo rond halfweg stond de meter al in het rood en bleef daar tot het einde... vreemd publiek :D

screenshot2.bmp

(Ik heb het screenshot moeten opslaan als 256 kleuren bitmap, vandaar de lelijke kleuren dus. Want een 24 bits bitmap was te groot natuurlijk en opslaan als *.jpg of *.gif wilde paint niet doen :stupid )

Lachen man! En het publiek genoot met volle teugen van de baggerherrie...
Is het uberhaupt mogelijk om iets goeds klinkend 'r uit te halen? timing enzo suckt lijkt 't.

Origineel geplaatst door LoFiye
Is het uberhaupt mogelijk om iets goeds klinkend 'r uit te halen? timing enzo suckt lijkt 't.

Haha nee hoor! De samples, misschien dat je daar iets van wilt gebruiken, met name de vocals daar zitten wel leuke dingen tussen. Maar voor de rest... Nee. Het leek wel of die sequencer tilt sloeg; plots ging dan een sample spelen terwijl de "tijds-streep" daar nog niet was, én als de tijds-streep daar al gepasseerd was, ging die sample plots opnieuw spelen :dubbel:

Ik vond het filmpje (de intro) eigenlijk leuker dan het spelgedeelte.

Origineel geplaatst door Steven V
(Ik heb het screenshot moeten opslaan als 256 kleuren bitmap, vandaar de lelijke kleuren dus. Want een 24 bits bitmap was te groot natuurlijk en opslaan als *.jpg of *.gif wilde paint niet doen :stupid )
maakt niet uit... alles wat zichtbaar moet zijn kunnen we goed zien :)

Origineel geplaatst door Steven V
Het leek wel of die sequencer tilt sloeg; plots ging dan een sample spelen terwijl de "tijds-streep" daar nog niet was, én als de tijds-streep daar al gepasseerd was, ging die sample plots opnieuw spelen :dubbel:
t'iz ook maar flash he... alles draaid in 1ste instantie om beelden, geluid is daarin een bijzaak
je kunt het dus niet echt als een serieuze sound sequencer gebruiken...

Origineel geplaatst door 6 trak
maakt niet uit... alles wat zichtbaar moet zijn kunnen we goed zien :)

t'iz ook maar flash he... alles draaid in 1ste instantie om beelden, geluid is daarin een bijzaak
je kunt het dus niet echt als een serieuze sound sequencer gebruiken...
hehe die builder-sample deed me sterk aan je vergif-track denken...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back