Ik zal me even voorstellen

Knoet

Nieuwkomer
Hallo daar,

Mijn naam is Emiel en sinds ik oortjes heb droom ik al weg op muziek. Vooral electronische. Ik ben 32 en sinds m'n 14de een beetje bezig met geluid maar nooit echt los gekomen. Op een paar jaar als technicus in de PA branche na dan. Dus het wordt nu wel es tijd. Maar het moet wel leuk blijven. Ik mag graag experimenteren. Vroeger deed je dat met de bandrecorder (vooral de bandecho was cool! :D ) maar tegenwoordig met de muis. CNTR-Z is je beste vriend.
De laatste tijd probeer ik wat tooltjes uit. Ben nu bezig met Cubase VST. Ben er niet echt kapot van. Niet vanwege de mogelijkheden ermee hoor, want die lijken me meer dan voldoende.
Ik vind de kwaliteit van de inhoud onder het item TRACKS bijzonder goed. Professionele geluidsamateurs zullen we maar zeggen. Overigens is de "toon" kwa sfeer over het hele forum goed te noemen. Dat zie je niet meer zoveel op het grote boze net. Ja, ik kan wel zeggen dat ik hier toch wel graag kom eigenlijk.. :okdan:

Groet van Knoet :doei:

Da's de Undo functie Gemmetje. Een toets combinatie van Control + de 'Z'. Dan hoef je niet meer het plakkertje van je tape af te pulken, opnieuw opnemen op band, afluisteren, scherp stellen, merken, knippen, plakketje opnieuw in positie leggen, de band weer opspinnen en hopen dat het nu WEL geknipt is :-)

Bijna elk Windows georienteerd programma heeft deze wel.

welkom! :doei:

Origineel geplaatst door Knoet
Da's de Undo functie Gemmetje. Een toets combinatie van Control + de 'Z'. Dan hoef je niet meer het plakkertje van je tape af te pulken, opnieuw opnemen op band, afluisteren, scherp stellen, merken, knippen, plakketje opnieuw in positie leggen, de band weer opspinnen en hopen dat het nu WEL geknipt is :-)

Bijna elk Windows georienteerd programma heeft deze wel.

Zenk joe !! weer iets bijgeleerd !

nou doe ik alles in 1 keer goed........dusseh........ 8)

welkom knoet

wickie01.jpg

:D

WELKOM :D

Welkom hiero!
knoet.jpg

welkom en mijn lievelings combinatie is ALT+F4 (das een venster sluiten ;) )

Zo, da's nog es een ontvangst zeg, bedankt :halleluja

Grappig om te lezen dat er zoveel zoveel mensen uit de buurt ook zo fanatiek zijn. Waarbij ik meteen even iets moet detaileren. Ik kom uit de buurt van Hoorn, namelijk De Goorn. Maar als ik dat zeg dan ontstaan er altijd 2 scenario's. Of ik moet herhalen wat ik zei, of ik kom toch weer uit bij "Hoorn". Vandaar deze introductie. Ik zal btw meteen maar m'n profiel aanpassen waarbij ik de trefwoorden KremliN en Westfriesland maar achterwege laat dan :D

Groet van Knoet :doei:

Back