• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ax73--> met cems van sixtrak!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
toch maar weer mijn ax73 in de verkoop.
Gebaseerd op dezelfde cem chips als o.a. de sequential sixtrak, dus die sounds zijn dooowp!!
6 stemmig polyfoon, en helemaal analoog, van de vco's tot de vca's en de chorus. Met lekkere en ongebruikelijke routings, zoals de vco's naar de vcf cutoff.

Ik vraag er 225 euro voor. Maar ruil is ook oke.

Ik zoek: neptune en andere analoge rack dingen met veel knoppen en midi, een 6 of 8 he flightcase met voor en achterdeksel, of een ander irresistible bod:)

o ja, ik zoek ook nog een doepfer maq16/3, en dan het liefst die ouwere versie met aleen midi, aangezien ik een cv/gate vrije setup heb.

de ax73 is gereserveerd.

Ik heb ook nog steeds een yamaha ys200 te koop staan voor 90 euro; koopje, omdat 2 toetsen het niet doen.

de ax73 is vanmiddag opgehaald, dus dies weg, rest nog de yamaha ys200 synth.

90 euro, maar doe maar een leuk ruilvoorstel; ik ben nog op zoek naar

- 19 inch flightcase, minstens 6 he
- 2 kanaals compressor
- tape delay
- klein mengpaneel (8 kanaals ofzo)
- sequencer ala doepfer maq3

en andere leuke speeljes.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back