• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruilen: ARP Axxe + Emu Drumulator + cash tegen ARP Solus

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

equate

Ouwe rot
Hoi !

Ik heb nog een ARP Axxe en een E-MU Drumulator(zonder Midi) staan waar ik eigenlijk niet zoveel mee doe. Aangezien ik de ARP sound toch niet echt kwijt wil, maar wel al genoeg vergelijkbare synths als de Axxe heb zat ik aan een ruil te denken.

Mijn oog was nu gevallen op de ARP Solus, die ietwat meer
mogelijkheden heeft dan de Axxe...

Is er misschien iemand van jullie geinteresseerd in een ruil van mijn Axxe + Drumulator (legendarische E-Mu drumbak) + cash tegen een ARP Solus??

(Mijn Axxe is in goede functionerende staat, er zitten enkele krasjes op en de onderste toets staat iets omhoog, maar doet het wel gewoon.)

greetz,

equate

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back