electric air

ooh, ik zie nu dat die streep onder die link niet werkt vanwege die spatie voor air.mp3

je moet even het hele adres (dus met air.mp3) in address kopieren....

joehoe

gemaakt met kyma en capybara... gefreak of aankomend onweer in de bergen?

Je hebt kyma en capybara nog niet zo lang zeker?
Van mensen met zo'n inmens dure audio processing engine en software zou ik toch wel wat gefreaktere dingen verwachten?!

hebben??? nee, man/vrouw. ik heb geen capybara.... ik leer momenteel om te werken met kyma en heb net twee lesjes gehad, dus inderdaad...

capy10.jpg

Origineel geplaatst door olaf
hebben??? nee, man/vrouw. ik heb geen capybara.... ik leer momenteel om te werken met kyma en heb net twee lesjes gehad, dus inderdaad...

Lijkt me super. Alleen die prijs, he....... damn .

gemaakt met kyma en capybara... gefreak of aankomend onweer in de bergen?

Shit man, nou heb ik ineens sinds vandaag iets ontzettend duurs bovenaan mijn wanted list staan.
Hoe bevalt Kyma? Intuitieve interface?

leuk leuk, maar wat is dat nu dan, Kyma en Capybara? Heb wat rond zitten zoeken op het net maar vind het een beetje vaag.. Is het een een synth en het ander een effectenunit o.i.d.?

Origineel geplaatst door dob
Shit man, nou heb ik ineens sinds vandaag iets ontzettend duurs bovenaan mijn wanted list staan.
Hoe bevalt Kyma? Intuitieve interface?

zoals ik zei heb ik er pas twee lesjes in gehad. we hebben m bij mij op school. zelf kan ik m nooit betalen. het leuke ervan vind ik dat ie zeer goed klinkt en dat je er in small-talk in kan programmeren. je hebt dus modules en de parameters ervan kan je dus specificeren met small-talk. ik vind dit zeer intuitief aangezien je je interface dus naar eigen intuitie kan aanpassen.

ook is die capybara erg krachtig (afhankelijk van het aantal kaarten wat erin is gestopt)

zoals ik zei heb ik er pas twee lesjes in gehad. we hebben m bij mij op school. zelf kan ik m nooit betalen. het leuke ervan vind ik dat ie zeer goed klinkt en dat je er in small-talk in kan programmeren. je hebt dus modules en de parameters ervan kan je dus specificeren met small-talk. ik vind dit zeer intuitief aangezien je je interface dus naar eigen intuitie kan aanpassen.

ook is die capybara erg krachtig (afhankelijk van het aantal kaarten wat erin is gestopt)

smalltalk? dat meen je niet. wat moeten die gasten wel niet gedacht hebben. ik doe informatica en ben aardig in mijn element met c++ en java enz maar wat ik wel eens van leraren hoor is dat smalltalk toch wel hele andere koek is.

c++ is object georienteerd en verijst dus in zekere mate een abstract denkwijze maar met smalltalk schijn dat dus nog ff een paar stappen verder te gaan? of val dat allemaal wel mee? (ik weet ook alleen maar wat mijn leraar er ooit eens over verteld had)

Origineel geplaatst door actionHank
smalltalk? dat meen je niet. wat moeten die gasten wel niet gedacht hebben. ik doe informatica en ben aardig in mijn element met c++ en java enz maar wat ik wel eens van leraren hoor is dat smalltalk toch wel hele andere koek is.

c++ is object georienteerd en verijst dus in zekere mate een abstract denkwijze maar met smalltalk schijn dat dus nog ff een paar stappen verder te gaan? of val dat allemaal wel mee? (ik weet ook alleen maar wat mijn leraar er ooit eens over verteld had)

Een prog. taal die als naam "smalltalk" draagt zal toch niet een hele moeilijke zijn.... lijkt me dan als leek...
nomen est omen!

Of JUIST.... zit ik te denken.... dat het in die taal de bedoeling is geweest de hoeveelheid code zo small mogelijk te houden.... waardoor elke letter een instructie is afhankelijk van zijn context ofzoiets?!

he, ik denk niet dat die hele taal is geintegreerd, hoor. je kan alleen gebruik maken van bepaalde expressies die eraan ontleend zijn, maar ik zal het dinsdag even navragen. dan heb ik weer les..

en verder klinkt ie gewoon erg goed. dat stukje wat ik heb gepost is eerst gewoon een oscillatortje en vervolgens dezelfde oscillator waarvan de frequentie wordt gemoduleerd door een grain cloud van niet al te grote omvang. geen poespas en het heeft toch al best wat power, vond ik...

maar er zitten wel intens veel modules in die bak hoor. we gaan nu beginnen met spectrale dingen. heb al een lemu-achtige frequentie analyse van een cello gedaan en deze toegewezen aan een oscillator bank van 128 oscillatoren en je hoort het verschil echt niet.... en dan kan je daarmee dus gaan spelen :{

vet! kan je ook morphen naar andere FFT analyses?

ja, morphen kan... op basis van pitch-karakteristieken en op basis van amplitude-karakteristieken... en misschien op andere bases maar die weet ik nog niet.

Back