Wat heb jij gescoord op Koninginnedag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jena_mu6

Ouwe rot
Hi allemaal,

heeft iemand nog iets leuks gevonden op de vrijmarkt?

Ik wel, ik heb serieus een MS20 gekocht voor 20 euro in Utrecht. Hij moet wel ff nagekeken worden(kraakt een beetje) maar is verder in goede staat.

verder nog een Amiga 1200 met midi interface, harddisk en sampler voor 5 euro.

Ik hoop dat jullie ook wat leuks hebben gescoord.

Groeten,

Jena

20 Euro?

LUL! ;)

Nou ja, op een paar CDtjes na niet zinnigs gevonden.

1x C64 type 'Brooddoos' met diskdrive en 1x C64C met drive en doos vol floppies.
Beide werken, maar ik zoek alleen nog de kabel die tussen de C64 en de drive hoort!

Dus als iemand er nog 1 heeft liggen...

MS-20 voor 20 Euro, mazzelaar :) In Rdam viel de vrijmarkt een beetje tegen. Niet zo veel rotzooi als andere jaren.

Ik heb alleen maar kinderkleding en speelgoed gezien. De meeste mensen waren al naar huis vanwege het slechte weer ;{

Geen leuke Commodores en/of 909's dus, wel heb ik een mooie 24-delige messenset van Breitenbach gekocht voor €50 :)

Nee zeg, vuile hond! 'n MS-20 voor 20 euro!!! Daar droom ik elk jaar van! Dat er nog mensen bestaan die niet weten wat die dingen waard zijn... ongelofelijk. Ik zie mezelf al proberen cool te blijven als je zo nonchalant mogelijk vraagt hoeveel die d'r voor moet hebben.

Die Amiga voor 5 pleuro kan je ook 'n hoop lol van hebben trouwens.

Het enige wat ik gescoord heb is 'n kater.

Argh Jena.....een ms20?:)

Te gek voor je man!!!! misschien moeten we es een keer gaan jammen met onze ms20's.

Maar goed ik heb dus een babe gescoord op koninginnedag;)
Helaas geen synth:(

Re: Wat heb jij gescoord op Koninginnedag

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Hi allemaal,

heeft iemand nog iets leuks gevonden op de vrijmarkt?

Ik wel, ik heb serieus een MS20 gekocht voor 20 euro in Utrecht. Hij moet wel ff nagekeken worden(kraakt een beetje) maar is verder in goede staat.

verder nog een Amiga 1200 met midi interface, harddisk en sampler voor 5 euro.

Ik hoop dat jullie ook wat leuks hebben gescoord.

Groeten,

Jena

een jupiter voor 50 euro, een moog voor 75... en toen werd ik wakker en waren alle geestveruimende middelen van de vorige avond uitgewerkt;)

Origineel geplaatst door glennplumber
Zo'n nylon kussentje met corry konings.

Voor €0.50,- ....... mooi studio item.

mooie tijd was dat.. ;)

Ik heb helemaal niets gekocht. Daarbij hadden de meeste spullen last van lichte waterschade. Een C64 heb ik als Atari-fanaat maar laten staan. ;)

Grappig was dat iemand z'n klassieke piano naar buiten had gesleept en hem op een grasveldje had geparkeerd. Onder een plastic zeil, in de stromende regen, zat de verkoper een aardig partijtje piano te spelen. Het minimale bod van 300 Euro is volgens mij helaas niet gehaald.

Wat heb jij gescoord op Koninginnedag
Een roestige triangel...met een polyfonie van 1.

Re: Wat heb jij gescoord op Koninginnedag

Origineel geplaatst door Jena_mu6

Grrrrrrrrr! Ik kon een C64 niet laten staan, maar voor de rest heb ik echt helemaal niets interessants gezien in R'dam. Volgend jaar misschien maar eens naar Utrecht :)

Laatst gewijzigd:
ik heb een MSX gescoord... met een muziekprogramma erbij. kijken of er net zulke lekkere geluiden uit komen als de C64...

oh, en m'n ex-vriendin gescoord. [maar dat was niet de bedoeling :confused: ]

Origineel geplaatst door cyan_circle
oh, en m'n ex-vriendin gescoord.

.... en nu ben je aan het kijken of daar ook een leuk geluid uit komt? ;)

-- HanzZ

:D

die 'aaaahhhhh' is volgens mij geen 440 Hz... :p

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back