• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie 24-8-2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Yoshimura

Ingeburgerd
Nu al mijn gear min of meer verkocht is, mogen de laatste spullen de studio ook uit;

Ik heb hier nog een zeer mooie professionele Mackie 24-8-2 tafel staan. Echt supernette tafel, gewoon in topstraat, helemaal strak!

Uiteraard inclusief de aparte 19" voeding, en als extraatje een mooie grote Quicklok standaard waar de tafel exact op past.

Standaard is ook in perfecte staat en staat op wieltjes.

Prijs is 1600 euro

Mvg Gilles

Okee, prijsverlaging (dat zien wij nederlanders graag he...:);

1500 euro voor het hele zwikkie omdat ik er echt vanaf moet! Da's niet veel geld voor een superprofessionele tafel (top van analoge Mackie-mixers!)

Deze tafel is echt in nieuwstaat, mooier ga je hem 2de hands niet vinden! Maak me los, de rest is reeds verkocht (op mijn K2600R full expansie na)

Mvg Gilles

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back