Reggae Sundance 2004

gemmetje

de ideale schoonzoon
Voor de negende keer alweer wordt op 14 en 15 augustus 2004 het jaarlijkse Reggae Sundance festival georganiseerd.

Uit deze thread is gebleken dat er meerderen zijn hiero die wel interesse hebben in dat feestje.

Misschien is het gezellig om hier met meerdere leden naartoe te gaan.

Wie gaat er mee ?

ik sowieso, maar ik heb het ook nog nooit gemist :D

voor meer info: www.panic.nl

Het is nog niet bekend wie er dit jaar zullen staan, maar kijk maar es op de site welke artiesten er al geweest zijn, dan heb je enig idee welk kaliber je kan verwachten....

rasta.gif

lijkt me een puik plan! Lijkt me wel leuk om jullie daar te ontmoeten. Het duurt alleen nog effetjes, dus ik kan nog niet helemaal toezeggen... maar aangezien mensen om mij heen (die uit de buurt van eindhoven komen ;) ) al jaren mij dit festival aanraden, kan ik er niet meer omheen!
Volgens mij is dit een van de weinige oprechte festivals in nederland, dus ik er zeker moeite voor doen het dit jaar niet te missen :peukie:

@moderators: kan die smiley van trash niet in de "DSF-smilies" lijst :D (nah zal wel niet, zeker nu we niet meer mogen roken in openbare gelegenheden, zoals dit forum ;) )

Origineel geplaatst door maxdox
Volgens mij is dit een van de weinige oprechte festivals in nederland, dus ik er zeker moeite voor doen het dit jaar niet te missen :peukie:

Dit gevoel heb ik ook altijd gehad.
Gehad ja........tot de editie van 2003......
Ook Sundance wordt nl errug groot. (m.a.w.: duur, commerciƫel, vorig jaar voor het eerst lichte aggressie, enz.)

Maar wat blijft, is de super-relaxte sfeer, de geweldige muziek (door iedere x weer grote namen), het goede weer (ik ben er nog nooit natgeregend) en het lekkere eten 8)

:dubbel:

ik ga wel boterhammetjes smeren.. :D

hehe.. nee ik heb aan een patatje pinda ook wel zat hoorr

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Wow........Gemmetje, de muziek was goed, het weer prima, de sfeer relaxed...........
MAAR HET VOER WAS NIET TE VRETEN.....

Dan ga je de volgende x maar mooi met mij mee de stalletjes langs !
(ik ben een ervaren vreetzak/bourgondiƫr) ;)

Update:

de eerste artiesten zijn bekend:

Misty in Roots :{
Gentleman & the far east band
Alpha Blondy & the Solar System (alweer.... :erm: )
Beres Hammond

meer: soon come 8)

een stoned schopje......

Volgend weekend is het alweer te doen !
Voor de definitieve programmering, tsjek hier .
o.a. Ini Kamoze & Buju Banton :)

Wie gaan er allemaal ?

:peukie:

Ben blij dat Ini Kamoze komt, volgens mij speelt die echt zelden in EU.
Ik heb 'm iig nog nooit gezien.

Origineel geplaatst door Flesje
Ben blij dat Ini Kamoze komt, volgens mij speelt die echt zelden in EU.
Ik heb 'm iig nog nooit gezien.

Ini K is idd 1 van de weinige figuren in de line-up die ik nog nooit gezien heb (die franse band trouwens ook niet).
ik ben trouwens onbekend met zijn huidige werk, is dat ook te doen ?

ik denk dat ik er ook wel bij ben

Ik hoop dan dat Ini zijn lekkere oude platen zoals "trouble you trouble me" enz. gaat doen!!

Origineel geplaatst door gemmetje
Ini K is idd 1 van de weinige figuren in de line-up die ik nog nooit gezien heb (die franse band trouwens ook niet).
ik ben trouwens onbekend met zijn huidige werk, is dat ook te doen ?

Ik ken ook alleen z'n oudere tracks, maar daar ben ik dan ook idolaat van (2drop... 8~ ).

[offtopic]

Over Ini gesproken.. Ik zou een moord doen voor de mini LP "Ini Kamoze". Dat was het debut voor 'em en ik zou die heeeeeeeel graag willen.. :D Maar waar haal ik die vandaan?? Hebben jullie een idee?

Ik heb het over de volgende tracklisting:
-Trouble You A Trouble Me
-World A music
-Dem Things Deh
-General
-Wings With Me
-Hail Mi Idrin

gr
Arv

Origineel geplaatst door Arv
[offtopic]

Over Ini gesproken.. Ik zou een moord doen voor de mini LP "Ini Kamoze". Dat was het debut voor 'em en ik zou die heeeeeeeel graag willen.. :D Maar waar haal ik die vandaan?? Hebben jullie een idee?

Ik heb het over de volgende tracklisting:
-Trouble You A Trouble Me
-World A music
-Dem Things Deh
-General
-Wings With Me
-Hail Mi Idrin

gr
Arv

Ik had een CD met al deze tracks, kwijtgeraakt... ;{

Nu heb ik 'm weer besteld bij Bol.com (cd), maar daar wacht ik al veeeeeeeel te lang op. :(
D'r is dus erg moeilijk aan te komen, laat staan op vinyl.
Ik denk dat 2e hands de enige optie voor je is.

2e hands.. hmmmmmmm

platenbeurzen enzo? Is een optie natuurlijk

Ja die CD bij BOL is perfect. Ik denk dat ik die ook maar ga bestellen dan.

gr

Back