Reggae Sundance 2004

nog een paar uurtjes...... :)

mocht iemand gem irl willen ontmoeten (kan het me amper voorstellen, maar je weet niet....), ik ben herkenbaar aan een bos stro met een elastiekje eromheen op m'n rug en enorme rookwolken om me heen 8)

Origineel geplaatst door Flesje
Gister was ik er niet, vandaag ga ik wel . Iets gemist?

verslagje:

Poor man friend heb ik niet gezien, lag nog op m'n nest.

Revelation time was leuk, erg afwisselend en vaak uptempo, goed te doen op een zonnige middag. 2 toetsenisten, waarvan er 1 mij opviel als bijzonder goed ! (bijzondere speeltechniek had die gast, vooral bij blaaspartijen)

Warrior king vond ik persoonlijk een beetje mat. Ik kon ze niet, dus had ook geen verwachtingen, maar het viel me toch een beetje tegen. Ook zelden zo'n slechte uitvoering van een dub-stuk in een nr gehoord.

Misty in roots blijft goed. Tegenwoordig al behoorlijk bejaard, maar toch goed voor een fijn moppie roots. Enig minpuntje was het "integreren van bekende stukjes muziek en/of tekst in hun eigen werk". Een zeer bekend fenomeen in reggae, maar zij deden het gisteren nèt wat teveel of ongepast. Verder hadden ze een fijne band met echte blazers ! De band was heerlijk op elkaar ingespeeld, zodat ze kleine foutjes ook geweldig op konden vangen (de lead-mic kapte er halverwege bijv mee).

Beres Hammond is niet mijn ding. ik vond ook niet echt dat de band met vuur stond te spelen.

Alpha Blondy dan..... Tsja, wereldshow natuurlijk ! Podium staat bomvol mensen en er komt een bak energie vanaf geknald waar menig band nog wat van kan leren. Het feit dat hij er echter voor de 3e keer (in 4 jaar geloof ik) stond, samen met het feit dat weer de grote hits voorbij kwamen, kon me niet zo bekoren, hoewel het (natuurlijk) weer geweldig uitgevoerd was. (sorry, Jerusalem, Massada en Cocody Rock kennen we ondertussen wel).

Ook leuk: ik kwam bij 1 van de stalletjes verscholen in een hoekje wat bekenden van me tegen, die toevallig ook nog een klein PA-tje en wat toetsjes bij zich hadden. Een lekker jammetje was het gevolg. :D

Flesje: Pak een grote zak wiet in en zie dat je op dat veld terechtkomt ! 8)

Ha!

Ik vond deze CD bij een kraampje daar, meteen gekocht dus straks heb ik 'm waarschijnlijk dubbel...

Attachments

• images.jpg
    images.jpg
    3,4 KB · Bekeken: 111
Origineel geplaatst door Flesje
Ha!

Ik vond deze CD bij een kraampje daar, meteen gekocht dus straks heb ik 'm waarschijnlijk dubbel...

Daar staat dan 8x zoveel muziek als Ini op Sundance ten gehore heeft gebracht.
na 2 zielige nrs het podium af...........schandalig ! :(

Muzikaal gezien ging de 2e dag toch wel heftig kopje onder tegenover dag 1. Buju Banton was leuk en Black Uhuru was gewoon geweldig (ondanks de regen....), maar de rest van die dag vond ik wat minder.......

Origineel geplaatst door gemmetje
Daar staat dan 8x zoveel muziek als Ini op Sundance ten gehore heeft gebracht.
na 2 zielige nrs het podium af...........schandalig ! :(

Muzikaal gezien ging de 2e dag toch wel heftig kopje onder tegenover dag 1. Buju Banton was leuk en Black Uhuru was gewoon geweldig (ondanks de regen....), maar de rest van die dag vond ik wat minder.......

2 nummers? das idd nagenoeg nix.. !

Was Black Uhuru leuk btw? welke nummers deden ze? Oud werK?

Origineel geplaatst door Arv
Was Black Uhuru leuk btw? welke nummers deden ze? Oud werK?

Black Uhuru was meer dan leuk ! Hoe leuk, ga ik je niet vertellen...
voor STRAF ! had je maar naar eindhoven moeten komen karren !

vooruit dan....: vooral veel oud werk, maar ook enkele (mij onbekende, dus waarschijnlijk) nieuwere nrs.

mooi om te zien: de rollators staan zowat langs het podium voor de bandleden, maar op het podium vliegen de vonken er nog steeds vanaf !

Origineel geplaatst door gemmetje

Yep, helemaal mee eens. Ik was al bang dat het aan mezelf lag, beetje reggae moe ofzo ? :confused: ,maar nee, de kwaliteit was vaak ver weg idd..

Black Uhuru kakte na 5 nummers ook behoorlijk in, vond ik.

Back