Korg DDM-110

analogicbear

LSD Flesh of the devil
Hoi

Ik zit hier een beetje te klooien met een Korg DDM-110, maar het geheugen krijg ik niet leeg.

Is dit doosje op een of andere manier te reseten.

Is in ieder geval niet zo makkelijk als bij de TR-X0X'en.

Alvast bedankt

bij z'n broertje, de DDM-220 (die ik trouwens toevallig te koop heb staan...), kan je de patterns wissen door in pattern-record mode shift+instrument ingedrukt te houden. je kan natuurlijk ook gewoon de batterijen d'r uit halen. moet je ze wel meer dan 5 minuten d'r uit laten volgens de manual...

succes..

Origineel geplaatst door oozi
bij z'n broertje, de DDM-220 (die ik trouwens toevallig te koop heb staan...), kan je de patterns wissen door in pattern-record mode shift+instrument ingedrukt te houden. je kan natuurlijk ook gewoon de batterijen d'r uit halen. moet je ze wel meer dan 5 minuten d'r uit laten volgens de manual...

succes..

Okay,

Ik zal het eens proberen.

Bedankt!!!:)

Origineel geplaatst door analogicbear
Okay,

Ik zal het eens proberen.

Bedankt!!!:)

Ben eruit, effe gelayert met de DX en het geeft weer wat 80's funky:maffia:

Origineel geplaatst door 6 trak
erm... meen je dat nou? ...op elke zelf respecterende drummachine moet toch gewoon een clear knop zitten die je in combi met je pattern used om hem totaal te legen?

erm...kon 't niet zo snel vinden in 't manualtje maar dat kan idd (uiteraard) wel;

* record enable
* press pattern key so the pattern-led lights up. use the keys to select the pattern you wish to edit.
* press the pattern key again so the initial-led lights up.
* press the 0-number key, then press enter. this clears any previous data.
* blabla
* blablabla
* enzovoorts dus

Back