HardSID

Ik zag trouwens laatst nog een advertentie op marktplaats van een vent die allemaal C64 chips aanbood. Misschien hebt ie ook nog wel een paar Sidjes voor wènag...

Klopt, die heb ik toen gelijk gemaild, maar hij had geen SIDs meer, in ieder geval geen 8580, 6581 heb ik er al zat...

Origineel geplaatst door NorthernLightX
Yep, als we zo rond 20 Juli met bestellen gaan beginnen dan zal het 2 weken later ongeveer binnen zijn.

Ik heb nu het volgende genoteerd:

Ikzelf: HardSID met 2x 8580
OnAcid: HardSID met 1x 8580
mono-poly: HardSID met 1 SID (welke wil je?)

Verder hebben krz en EDP nog interesse geloof ik?
En hoe zit het er nu mee? Zijn ze binnen? Werken ze? Hoe bevallen ze? Welke editors?

Sorry Johnny, maar beide medebestellers hebben afgehaakt. Ik heb daarna mijn resources (lees: centen) in een 03D gepropt. Ik ben nu samen met U.D.O. bezig om er alsnog 2 te bestellen, maar we zijn nog in de plannings fase. En da's niet zo erg, vindt de bank...

respect.. Hou ons op de hoogte!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

hmmm. Ik zal hem eens een keertje proberen naast mijn SIDStation. Het ziet er allemaal relax uit. Ik ben overgins een PC-editor programma aan het maken voor mijn SIDStation. Niet dat ik de userinterface van mijn Elektron niet relax vindt hoor! In tegendeel. Die 0-menu's, enzo... super handig, vind ik dan. Maar ik wil gewoon iets makkelijker wavetables kunnen editen en een methode vinden om samples in wavetables te converteren...... Maar goed... Eerst die QuadraSID toch eens proberen.
Als hij af is hou ik mij aan bevolen...
Of wordt hij alleen voor eigen gebruik ?;{

Nope.. Ik ben er mee opgehouden, omdat ik te veel ambitieuze plannen heb en daardoor niets meer compleet af krijg. Op de elektron mailing list zijn mensen al bezig met editors, maar het wil allemaal niet lukken. Ik denk dus ook niet dat het mij gaat lukken... Helaas.

Back